قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ‌‌اصولگرایان ‌دلسوز انقلاب با وحدت ‌مانع از به قدرت رسیدن فتنه‌گران و اصلاح‌طلبان شوند.
اصولگرایان ‌دلسوز انقلاب با وحدت ‌مانع از به قدرت رسیدن فتنه‌گران و اصلاح‌طلبان شوند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس کعبی پیش از ظهر امروز در همایش بصیرت که در سالن همایش‌های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه نهم دی ‌ماه نشان بصیرت، هوشمندی و حضور ایمانی مردم در صحنه است، اظهار داشت: نهم دی‌ ماه نماد دفاع از حاکمیت دینی و ارزش‌های اسلامی است.

وی با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ عقبه‌اش روشنفکری بیمار غربی است، بیان داشت: ایمان ستیزی و وادادن در برابر اندیشه‌های شرق و غرب از خاصیت‌های این اندیشه است که به‌نام روشنفکری تفکرات غربی را وارد جمهوری اسلامی می‌کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی(ره) توانست با به میدان آوردن اسلام مردم را به صحنه بکشاند و با همراهی مردم در سال ۵۷ انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند، تصریح کرد: امام خمینی توانست افسانه‌ای که دشمن ساخته بود که دین افیون ملت‌ها است را در هم بکوبد و بشکند.

وی با بیان اینکه دشمن و روشنفکران غربی قصد داشتند تا نخستین تجربه خود را در تصویب قانون اساسی به‌کار گیرند، خاطرنشان کرد: این عده به دنبال جمهوری لیبرال بودند و در حالی که امام ایران را برای اسلام می‌خواست، این گروه اسلام را برای ایران می‌خواستند.

کعبی با بیان اینکه بعد از هشت سال دفاع مقدس که قدرت بازدارندگی کشور مضاعف شد، نوبت به دوران سازندگی رسید، ابراز داشت: مدل امام برای سازندگی مدلی بود که باید از کتاب و سنت برگرفته می‌شد ولی برخی‌ها روی کار آمدند که فکر می‌کردند سازندگی و پیشرفت با تبعیت از الگوی غربی ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه روشنگری‌های مقام معظم رهبری جلوی این انحراف‌ها را گرفت، خاطرنشان کرد: در دولت اصلاحات نیز سعی کردند تا در هویت انحراف ایجاد کنند یعنی هویت‌های جعلی را جایگزین هویت ایرانی و اسلامی کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در روزنامه‌های اصلاح‌طلب قیام امام حسین(ع) را در کنار افسانه‌های کهن ایرانی می‌آوردند، بیان داشت: البته مقام معظم رهبری در مقابل این انحرافات نیز با قدرت ایستادند.

وی با بیان اینکه دولت نهم مولد هنرنمایی شخص یا حزب خاصی نبود، اظهار داشت: دولت نهم پیروز گفتمان مبارزه با فقر و فساد بود و گفتمان سوم تیر، گفتمان ولایت فقیه و آرمان‌های اصیل انقلاب است و تعلق به شخص خاصی ندارد.

کعبی با بیان اینکه در تمام این انحرافات آیت‌الله مصباح یزدی پرچمدار و علمدار مبارزه با انحراف بود، یادآور شد: در فتنه سال ۸۸ دشمن از مدت‌ها قبل کادرسازی کرده بود و آموزش‌های لازم در عرصه اغتشاشات را به نیروهای خود ارائه کرده بود.

وی با بیان اینکه بعد از خطبه ۲۹ خرداد که توسط مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران قرائت شد فتنه وارد فاز اغتشاش خشن شد، اظهار داشت: بعد از شکستی که فتنه‌گران در این فاز متحمل شدند، آنها دست به مظلوم نمایی زدند و دعوت به حکمیت و آشتی ملی را سر لوحه کار خود قرار دادند تا بتوانند دوباره جان تازه‌ای بگیرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حوادثی که در عاشورا رخ داد و جسارت‌هایی که به مقدسات اسلام شد، اصلاح طلبان را در عملی انجام شده قرار داد.

وی اظهار داشت: در این زمان مردم دیدند که دیگر جای نشستن نیست و خروش کردند و حماسه نهم دی‌ماه را رقم زدند.

کعبی با بیان اینکه فتنه گران برای انتخابات مجلس نهم نیز برنامه‌های بسیاری دارند، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آنها مشارکت حداقلی مردم و ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی در اردوگاه اصولگرایی است.

وی در پایان تاکید کرد: ما نیز از جریان اصولگرایی که دلسوز انقلاب هستند دعوت می‌کنیم تا وحدت خود را از دست ندهند و هر چه فریاد دارند بر سر فتنه گران و اصلاح طلبان آمریکایی که اعتقاد به قانون اساسی و ولایت فقیه ندارند، بزنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.0nek49n6a5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما