يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 31888
عضو شورای شهر قم:

طرح اقتصاد فرهنگی قم در کمیسیون فرهنگی شورای شهر بررسی شد‌

قم نيوز : قم نگار: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای ‌شهر قم از بررسی طرح اقتصاد فرهنگی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم خبر داد.
طرح اقتصاد فرهنگی قم در کمیسیون فرهنگی شورای شهر بررسی شد‌
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام سعید روحانی صبح امروز در جلسه رسمی و علنی شورای ‌شهر قم اظهار داشت: در سال گذشته ۴۴ جلسه در کمیسیون فرهنگی برگزار شد که ۳۳ مصوبه و ۸ لایحه را در این جلسات ابلاغ کردیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم با اشاره به اینکه در کمیسیون فرهنگی بیشترین ارتباط با شهرداری و مراکز مختلف داشته‌ایم افزود: ۲۵ بازدید داشته ایم و ۱۵ مهمان غیر از شهرداری در کمیسیون داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از جمله نمونه‌های بازدیدها می‌توان به بازدید از کمپ‌های ترک اعتیاد، شیرخوارگاه، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و اصفهان، مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی، معاونت پیشگیری از جرم دادگستری، موسسه اندیشه نوین و نمایشگاه‌های کتاب حوزه دین اشاره کرد.

روحانی با بیان اینکه مدیران میراث فرهنگی، خیران مدرسه‌ساز، معاونت مبارزه با جرم دادگستری و بسیاری دیگر از مسئولان از مهمانان ما در کمیسیون بوده‌اند گفت: طرح مسکن اجتماعی، شیوه‌نامه فرهنگی و طرح اقتصاد فرهنگی موضوعاتی بود که در کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم بررسی شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم با بیان اینکه در کمیسیون فرهنگی ۵ کمیته وجود دارد که هر هفته جلسات خود را برگزار می‌کنند عنوان کرد: کمیته اقتصاد فرهنگی، هنر و رسانه، علمی، اجتماعی و فرهنگی این کمیته‌ها هستند که نتایج جلساتشان در کمیسیون فرهنگی مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم به دقت بررسی شده است، خاطرنشان کرد: زمان زیادی برای برنامه ۵ ساله و برنامه سال ۹۴ در کمیسیون گرفته شد و با بررسی‌های صورت گرفته سیاست‌ها مشخص و به سازمان ابلاغ شده و حرکت در این مسیر آغاز شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdch66nx.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما