?>?> دارالشفاء جمکران از نظر نیروی انسانی و خدمات مکمل نیازمند کمک است | قم نیوز
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : 32122
منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم
تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار با وزیر بهداشت:

دارالشفاء جمکران از نظر نیروی انسانی و خدمات مکمل نیازمند کمک است

قم نيوز : قم نگار: تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: دارالشفاء جمکران از نظر نیروی انسانی و خدمات مکمل نیازمند کمک است بنابراین از وزارت بهداشت می‌خواهیم در این زمینه پیشگام شود.
دارالشفاء جمکران از نظر نیروی انسانی و خدمات مکمل نیازمند کمک است
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رحیمیان در جریان بازدید وزیر بهداشت از دارالشفاء جمکران اظهار کرد: حدود ۱۰۷۰ سال قبل و بر اساس دستور امام عصر(عج)، مسجد جمکران تاسیس شد، برخی تصور می‌کنند این امر مبنی بر یک خواب بوده، ولی به قول آیت‌الله مکارم شیرازی، حسن بن مثله خواب بوده و او را بیدار کرده‌اند و قضیه مسجد مقدس جمکران در بیداری رخ داده است.

وی افزود: در سال ۸۱ و در طول سال، تنها یک میلیون نفر به مسجد جمکران مشرف شده‌اند ولی در سال ۹۲ این آمار به ۱۵ میلیون نفر و در سال گذشته به ۲۰ میلیون زائر افزایش پیدا کرد و این روند همچنان ادامه دارد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تعداد بسیار بیشتری زائر به این مکان مشرف خواهند شد، گفت: اجتماع بزرگی همچون شب نیمه شعبان یا شب‌های قدر در جمکران در سراسر ایران وجود ندارد.

وی ادامه داد: کسانی که به این مکان مقدس مشرف می‌شوند، حتی از دورترین روستاهای کشور آمده‌اند و عموما جزو قشر مستضعف به شمار می‌روند که برخی از آنها برای شفای بیماری خود مراجعه کرده‌اند.

رحیمیان با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب برای تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: ایشان بر ارائه خدمات مناسب به زائران تاکید داشته‌اند، دارالشفاء جدید این مکان هم با عنایت خیران و همچنین آیت‌الله مکارم شیرازی بنا شده و جالب اینکه ایشان، اولین دارو را از این دارالشفاء به قصد شفا خریداری کردند.

تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در این مکان مقدس و در این جایگاه خدمت‌گزار زائران باشیم؛ وزیر بهداشت کنونی نسبت به مسائل درمانی آگاهی و اشراف کاملی دارد و این امر نویدبخش اقدامات گسترده‌ای در حوزه بهداشت و درمان خواهد بود.

وی افزود: دارالشفاء جمکران از نظر نیروی انسانی و خدمات مکمل نیازمند کمک است بنابراین از وزارت بهداشت می‌خواهیم در این زمینه پیشگام شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcj8vet.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما