يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 32315
منبع : روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم
استاندار قم تاکید کرد

ضرورت ارائه راهکارهای عملی برای حل مشکلات مردم منطقه دروازه ری

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم ارائه راهکارهای عملی و کسب نتایج ملموس برای حل مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئولان استان باید با همه توان برای پیاده‌سازی برنامه‌های مصوب بکوشند.
ضرورت ارائه راهکارهای عملی برای حل مشکلات مردم منطقه دروازه ری
به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی استاندار قم در نشست صمیمی با مردم منطقه دروازه ری که به مناسبت هفته دولت در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، طی سخنانی خواستار رسیدگی بیش از پیش مسئولان به مناطق محروم استان شد.

استاندار قم با اشاره به فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران و نقش تعیین‌کننده مردم این منطقه در تمامی مراحل شکل‌گیری و حیات نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: خدمت در استان قم جزء افتخارات هر فرد بوده و توفیقی است که نصیب مسئولان می‌شود؛ از این رو باید به طور مطلوب به انجام وظیفه پرداخت.

صادقی ارائه راهکارهای عملی و کسب نتایج ملموس برای حل مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: مسئولان استان باید با همه توان برای پیاده‌سازی برنامه‌های مصوب بکوشند.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خدمت به قم خدمت به آبروی کل کشور است، ادامه داد: باید همه همدل و همزبان در کنار هم باشیم و دست به دست هم برای حل مشکلات و رفع مسائل موجود تلاش کنیم.

استاندار قم هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان و متولیان امر پیرامون مسائل این منطقه را مورد توجه قرار داد و با اشاره به مباحث مطروحه از سوی مردم جهت پیگیری مسئولان خاطرنشان کرد: به زودی شاهد اجرایی شدن خواسته‌های مردم خواهیم بود.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر(عج) ضمن خوش آمدگویی به استاندار قم و هیئت همراه وی به بیان توضیحاتی در مورد وضعیت منطقه دروازه ری و مشکلات ساکنان این منطقه مانند مشکلات سد معبر دستفروشان و متکدیان، تعریض خیابان‌ها، وضعیت بهداشت و درمان و نیز اشتغال جوانان پرداخت.

همچنین دلاوری معاون عمرانی استانداری قم با اشاره به طرح بهسازی و تعریض خیابان‌ها در این منطقه تصریح کرد: بر اساس مصوبات سفر مقام معظم رهبری زمین اختصاص پیدا کرده، به مجتمع فرهنگی ورزشی پیامبر اعظم(ص) در جوار بارگاه امامزاده سید علی(ع) در حال احداث بوده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تأکید بر لزوم تکمیل خیابان‌های نوقطار و محتشم کاشانی افزود: مباحث تملک و زیرسازی این پروژه‌ها در حال تکمیل است و در بخش بهداشت و درمان نیز می‌توان به بیمارستان فرقانی جنب بیمارستان نکویی اشاره کرد که در حال تکمیل است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdks0s.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما