دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 32450
آیت‌الله علوی گرگانی:

داعش برای تخریب چهره اسلام ایجاد شده است

قم نيوز : قم نگار: یکی از مراجع تقلید گفت: داعش با حمایت آمریکا و صهیونیست ایجاد شده تا به اسم اسلام به اقدامات خشونت‌بار اقدام و چهره اسلام را در جهان مخدوش کند.
داعش برای تخریب چهره اسلام ایجاد شده است
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از علویون ترکیه با اشاره به رمز موفقیت مسلمانان در برابر دشمنان اظهار کرد: اتحاد مهمترین راه پیروزی بر دشمنان است و در صورتی که تفرقه بین مسلمانان وجود داشته باشد نمی‌توانند به موفقیت برسند.

وی با اشاره به وجود مذاهب گوناگون در دنیا بیان کرد: هرکسی ممکن است به مذهب و عقاید خاصی پایبند باشد ولی نباید به دلیل مذاهب و فرق گوناگون اصل اتحاد را فراموش کرد و باید همواره روحیه وحدت بین مردم جهان حفظ شود.

آیت‌الله علوی گرگانی برضرورت حفظ اتحاد در جامعه تاکید کرد و گفت: با هر عقیده‌‌ای که هستیم باید در اجتماع کنار یکدیگر باشیم تا زیر سایه وحدت اسلامی زندگی آرامی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اسلام دین صلح و دوستی و پاکی‌هاست بیان کرد: اسلام حتی نسبت به دیگر ادیان هم روحیه مسالمت آمیز دارد تا جایی که خداوند به پیامبر می‌فرماید اگر اهل صلح و آرامش هستید درگیری نداشته باشید و هر کس براساس مذهب خودش عمل کند.

این مرجع تقلید در پاسخ به سئوال یکی از علویون ترک مبنی بر اینکه چرا داعش و آل سعود در حالی که خود را مسلمان می‌نامند ولی برخلاف آنچه که خداوند در قرآن کریم گفته است عمل می‌کنند، تصریح کرد: داعش، میوه‌ای است که بذر آن را آمریکا و صهیونیست کاشته است که به اسم اسلام و در حالی که بیرق «لا اله الی الله» را در دست دارند دست به اقدامات خشونت‌بار بزنند و چهره اسلام را در جهان مخدوش کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل در تلاش هستند با تخریب چهره اسلام به اهداف شوم خود برسند و بر مسلمانان حکومت کنند.

وی ضمن ابلاغ سلام مسلمانان ایران برای علویون ترک بیان کرد: مسلمانان ترک بدانند که فتح با ماست و نباید فریب دشمن را خورد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه همه باید گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی ایران باشند خاطرنشان کرد: تنها وحدت زیر پرچم اسلام است که پیروزی را در آینده تضمین می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdzo0s.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما