يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 32956
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم مطرح کرد

بیشترین گلایه شهروندان قمی از سد معبر

قم نيوز : قم نگار: سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم از برقراری سه هزار و ۲۵۵ پیام با این سامانه در هفته گذشته خبر داد و گفت: بیشترین تماس‌ها مربوط به سدمعبر خودروها بوده است.
بیشترین گلایه شهروندان قمی از سد معبر
به گزارش قم نگار، ابراهیم خسروی در خصوص عملکرد سامانه ۱۳۷ در یک هفته گذشته گفت: از شنبه چهارم مهرماه تا جمعه ۱۰ مهر همشهریان تماس‌های زیادی با این سامانه داشتند که هر یک موضوعی را مطرح کردند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولین شدند.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با بیان اینکه سه هزار و ۲۵۵ پیام در هفته گذشته داشتیم خاطرنشان کرد: در هفته گذشته سد معبر خودرویی بیشترین پیام را به خود اختصاص داد و شهروندان ۳۷۸ مورد سد معبر خودرویی گزارش کردند.

وی از ۱۱۹ مورد تماس درباره نظافت معابر و شوارع خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر این‌ها ۱۵۴ مورد سد معبر توسط دست‌فروشان صورت گرفته بود که شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ آن را به مسئولان گزارش دادند.

خسروی با بیان دیگر موارد گزارش‌ شده توسط شهروندان یادآور شد: همچنین ۱۴۳ مورد درخواست جمع‌آوری زباله و ۹۱ مورد اطلاع‌رسانی در زمینه تحول خطوط اتوبوسرانی صورت گرفته و در ۹۰ تماس هم شهروندان اعلام کرده‌اند که مسیرهای مختلف نیاز به اتوبوس دارد.

وی تصریح کرد: این سامانه توسط اپراتور صدای شهروندان را ضبط کرده و به دستگاه‌های مربوطه اطلاع می‌دهد و اگر پیامی فوری باشد همان موقع ارجاع و پاسخ داده می‌شود و برای دیگر تماس‌ها ضمن اخذ تاییدیه حداقل ۲۴ ساعت پس از پیگیری نتیجه اقدامات را به شهروندان می‌دهیم.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم اضافه کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مردم با شهرداری است و راهنمایی‌های لازم در خصوص درخواست‌های شهروندان انجام می‌شود.

خسروی خواستار همکاری هر چه بیشتر شهرداری با این سامانه شد و بیان کرد: پیرو تاکید شهردار قم که پاسخ دادن به نظرات شهروندان را امری مهم تلقی کرده است، امیدواریم با همراهی هر چه بیشتر شهرداری بتوانیم بهتر از قبل پاسخگوی شهروندان باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی برای طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری در بین شهروندان گفت: اطلاع‌رسانی دقیق از سیاست‌گذاری شهرداری است و آگاهی مردم درباره اقدامات در دست انجام موجب می‌شود تا همکاری بیشتری داشته باشند و روشن و آگاه شوند ولی چون اطلاع کافی ندارند تعداد تماس‌هایشان با سامانه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcepo8x.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما