چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 33019
فرمانده انتظامی استان قم در بازدید از دفتر پایگاه خبری قم نیوز:

پلیس قم در کنار برگزارکنندگان کنگره مهدویت برای برقراری امنیت حاضر است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه وظیفه قانونی ما حکم می کند تا امنیت مراسم نیمه شعبان را حفظ کنیم افزود: ۴ هزار پلیس وظیفه برقراری امنیت این مراسم را به عهده دارند.
پلیس قم در کنار برگزارکنندگان کنگره مهدویت برای برقراری امنیت حاضر است
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی صبح امروز در بازدید از دفتر پایگاه خبری قم نیوز، با اشاره به اینکه پلیس قم این افتخار را دارد که از برگزاری کنگره بزرگ نیمه شعبان در قم پاسداری کند اظهارداشت: معتقدیم این کنگره بزرگ زمینه ساز ظهور امام زمان (ع) خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه وظیفه قانونی ما نیز حکم می کند تا امنیت این مراسم را حفظ کنیم افزود: ۴ هزار پلیس وظیفه برقراری امنیت این مراسم را به عهده دارند.

وی با اشاره به ایجاد قرار گاه قائم و استقرار ۱۶ پایگاه ترافیکی برای مدیریت انتظامی و ترافیکی این مراسم تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم خدمت رسانی بهتری برای این مراسم داشته باشیم از یک ماه قبل کار را آغاز کردیم، جلسات هماهنگی ورا با دستگاه ها برگزار کرده و آسیب شناسی مربوط به سال های قبل را انجام داده ایم.

مجتبایی با بیان اینکه با اقداماتی که انجام داده ایم امیدواریم امسال امنیتی فراگیر و قابل قبول داشته باشیم خاطر نشان کرد: مردم در سال گذشته نیز نمره قابل قبولی به ما دادند و امیدواریم امسال هم این رضایت مندی وجود داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه پلیس مختصات بینشی خود را بر اساس منویات مقام معظم رهبری تنظیم می کند گفت: قرارگاهی فرهنگی برای بررسی و استخراج منویات مقام معظم رهبری در دیدارهای ایشان با نیروهای انتظامی می پردازد و ما بر این اساس هدف های خود را ترسیم می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر رفتار مهربانانه با مردم توسط پلیس تاکید دارند گفت: افتخاری که در پلیس قم داریم این است که در سرعت و دقت عمل برای نیازهای مردم در جایگاه بالایی قرار گرفته ایم و در موضوع سلامت اداری جزء استانهای برجسته هستیم.

مجتبایی با بیان اینکه در پلیس معتقدیم مطالبات رهبری همان مطالبات دین است افزود: نقش رسانه ها و خبرگزاری ها در انعکاس کارهای پلیس سبب شده مردم همکاری خوبی با پلیس داشته باشند که امیدواریم این همکاری ها ادامه پیدا کند چرا که هر چه این همراهی بیشتر شود مردم امنیت وا میدواری بیشتری پیدا می کنند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه رسانه ها باید در مسائل اجتماعی و مشکلاتی که وجود دارد در کنار پلیس قرار گیرند تصریح کرد: باید در این زمینه فراخبری کار شود تا مردم این نارسایی ها را بدانند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcf1xdm.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما