پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 33152
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

هزاران نفر مبلغ توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه به سراسر کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: 9هزار مبلغ توسط دفتر تبلیغات اسلامی ماه محرم به مناطق مورد نیاز کشور اعزام می‌شوند که معارف اسلامی، احکام، فلسفه عاشورا و مبانی ارزشی انقلاب اسلامی مباحثی است که برای مخاطبان مطرح می‌کنند.
هزاران نفر مبلغ توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه به سراسر کشور اعزام می‌شوند
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام یحیی کمال، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه عملیه در راستای اعزام مبلغ به مناطق محروم در ماه محرم اظهار داشت: به نهادهای درخواست کننده اعلام کردیم که ظرفیت اعزام ۹هزار مبلغ را داریم که ۷هزار این افراد از طرف دفتر تبلیغات قم و ۲هزار مبلغ از شعب دفتر تبلیغات در شهرهای اصفهان و مشهد اعزام می‌شوند.

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه مبلغان برتر و نخبه براساس نیازهای مناطق محروم اعزام می‌شوند، افزود: مبلغان در ۳ بخش اعزام می‌شوند که یک بخش از مبلغان عمومی هستند و بخشی دیگر مبلغان خواهر هستند که به سراسر کشور اعزام می‌شوند و بخشی دیگر در قالب گروه‌های تبلیغی به مناطق مورد نیاز کشور اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام کمال با اشاره به زمان اعزام مبلغان به سراسر کشور بیان کرد: تاریخ اعزام از پنج‌شنبه ۲۳ مهرماه که روز اول ماه محرم است شروع می‌شود که این اعزام به سراسر کشور انجام می‌شود.

وی با اشاره به موضوعاتی که قرار است توسط مبلغان مطرح شود، گفت: معارف اسلامی، احکام، فلسفه عاشورا، درس گرفتن از حماسه عاشورا، مبانی ارزشی انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و بصیرت دینی از جمله مباحثی است که مبلغان اعزامی برای مخاطبان مطرح می‌کنند.

وی بیان کرد: دشمن شناسی و وضعیت فعلی جوامع اسلامی و مشکلات و آسیب‌هایی که ملت‌های مسلمان را تهدید می‌کند نظیر جریان‌های تکفیری و دشمنی استکبار علیه اسلام و شیعیان از جمله نکاتی است که مبلغان با طرح آن به آگاهی جوانان می‌پردازند.

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: آسیب‌های عزاداری، سینه‌زنی و روضه خوانی و نکاتی که باید در عزاداری‌ها انجام شود و بخش سنتی برگزاری مراسم امام حسین(ع) نیز از جمله موضوعاتی است که طلاب و مبلغان اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی به آن‌ها می‌پردازند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdxf0s.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما