چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 3340
مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران:

مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران سطح‌بندی می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران ضمن شناسایی، بر اساس سطح علمی، سابقه و مهارت‌های تبلیغی، ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شوند.
مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران سطح‌بندی می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود صانعی تبلیغ و گسترش معارف دین را از وظایف ذاتی حوزه‌های علمیه دانست و با اشاره به اینکه ترویج و تعمیق آموزه‌های دین یکی از مهم‌ترین رسالت‌های حوزه علمیه است، تصریح کرد: در این راستا مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران و مدارس علمیه خواهران کشور با توجه به ضرورت‌ها و نیازهای تبلیغی مناطق خود، بانوان مبلغ را شناسایی و به مراکز مختلف معرفی و اعزام می‌کنند.

وی شناسایی توانمندی علمی و مهارتی مبلغین را از اساسی‌ترین زیرساخت‌های سطح‌بندی مبلغین برشمرد و افزود: برای تحقق این مهم به شکل مطلوب و ایجاد بانک جامع اطلاعاتی از مبلغین خواهر، لازم بود تا در نخستین مرحله آنها را شناسایی و با به‌روز کردن اطلاعات خود اقدام به ارزیابی و سطح بندی آنان کنیم.

مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه مدارس علمیه خواهران در حال ارائه اطلاعات مورد نیاز مبلغین به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از طریق نرم‌افزار سما هستند، افزود: پس از پایان جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی مبلغین، در مراحل بعدی نسبت به یکسان‌سازی پرونده‌های تبلیغ، صدور کارت و سطح‌بندی بر اساس ملاک‌ها و شاخص‌های مورد نظر اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت ارسال اطلاعات مبلغین گفت: مراحل بعدی این طرح، برنامه‌ها، پشتیبانی‌های علمی و ارائه امتیازات شامل مبلغینی خواهد بود که اطلاعات آنها جمع‌آوری شده باشد.

‌صانعی با اشاره به اهمیت تخصصی کردن تبلیغ در عرصه‌ها و موضوعات مختلف و مورد نیاز جامعه، یکی از اهداف مهم شناسایی مبلغین خواهر را آشنایی با سطح علمی آنان دانست و اضافه کرد: یکی از سیاست‌های حوزه‌های علمیه خواهران ارتقای سطح علمی و مهارتی مبلغین است که تا کنون با برگزاری دوره‌های آموزشی نسبت به توانمندسازی آنها در امر تبلیغ به ویژه در موضوعات مورد نیاز جامعه بانوان از قبیل خانواده، احکام، پاسخگویی به شبهات، فرقه‌های انحرافی، وهابیت و... اقدام کرده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.abfurhbfgiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما