يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 33493
حجت‌الاسلام ابراهیمی:

مسئولان به مطالبه رهبر انقلاب درباره "لغو تحریم‌ها" توجه کنند

قم نيوز : قم نگار: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مقام معظم رهبری درباره موضوعات دیگر نیز شروطی را تعیین کردند، اما مهمترین شرط معظم‌له لغو تحریم‌هاست.
مسئولان به مطالبه رهبر انقلاب درباره "لغو تحریم‌ها" توجه کنند
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور درباره موضوع برجام، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نامه اخیر خود ۹ شرط را مطرح کردند که در این شرایط بی‌اعتمادی ایشان به ۱+۵ قابل‌توجه است.

وی افزود: ایشان در شروط خود خطاب به مسئولان خواستار تحقق لغو تحریم‌ها شدند و خطاب به دولت و تیم مذاکره‌کننده تأکید داشتند که تحریم‌ها باید لغو شود و اگر این موضوع محقق شود تا حدودی در این مذاکرات به نتیجه رسیدیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه هدف ما در مذاکرات از بین رفتن تحریم‌ها بوده است، گفت: مقام معظم رهبری درباره موضوعات دیگر نیز شروطی را تعیین کردند، اما مهمترین شرط معظم‌له لغو تحریم‌هاست.

حجت‌الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این نامه به تشکیل کمیته‌ای جهت نظارت بر روند اجرایی مفاد برجام تأکید داشتند و خواستار تعقیب و مراقبت از آن بودند، زیرا با دشمن حیله‌گر و فریب‌کار و عهدشکنی مواجهیم که اگر مراقبت نشود قطعاً ما چیزهایی را از دست داده‌ایم و متأسفانه چیزی را به‌دست نیاورده‌ایم.

وی تصریح کرد: در تعابیر قبلی مقام معظم رهبری روند پیش‌رو یک تعامل است و باید چیزی بدهیم و چیزی را بگیریم. باید دقت کرد که مهمترین هدف ما در این مذاکرات لغو تحریم‌ها بوده و باید این موضوع محقق شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان تأکید کرد: علاوه بر لغو تحریم‌ها باید مقابل نفوذ دشمن نیز گرفته شود که اینها از طریق برجام به کشور نفوذ پیدا نکنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbfabf.rhbf9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما