شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : 3880
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع):

رهنمودهای رهبری تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: با توجه به تحریم‌ها و فشارهای استکبار برای تضعیف نظام اسلامی، بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد.
رهنمودهای رهبری تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی گرجیان با اشاره به تهدید غرب برای تحریم نفت ایران و سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه امروز در شرایط بدر و خیبر قرار داریم، گفت: با توجه به تحریم‌ها و فشارهای استکبار برای تضعیف نظام اسلامی، بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب روحیه مردم و مسئولان را دوچندان کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به تبلیغات گسترده و همیشگی استکبار علیه ایران اسلامی ادامه داد: دشمنان با تبلیغات فراوان، سعی در ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام دستاوردهای آن را دارند.

وی اضافه کرد: تجربه نشان داده است، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار هر چند وقت یک‌ بار با بیان مطالب مختلف در صدد ایجاد رعب، وحشت، یأس و ناامیدی در جامعه است، ولی ایران اسلامی همچنان با اقتدار به حرکت خود ادامه می‌دهد.

گرجیان با بیان اینکه ایران امروز نسبت به ایران سه دهه گذشته تفاوت زیادی دارد، خاطرنشان ساخت:‌ در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، با توجه به سیاست رژیم شاهنشاهی در وابسته کردن ایران به کشورهای استکباری، ما برای تأمین جزئی‌ترین اقلام مورد نیاز به غیروابسته بودیم، ولی امروز، قادر به تأمین نیازهای خود در داخل کشور هستیم.

وی افزود: البته تحریم‌ها مشکلاتی هرچند کوچک برای ما به وجود می‌آورد، ‌ولی با فهم درست نسبت به مسائل و عمل کردن به فرامین رهبری، می‌توان نتیجه این تحریم‌ها را به نفع ایران اسلامی تغییر داد.

وی افزود: سخنان مقام معظم رهبری در ۱۹ دی امسال در جمع مردم قم علاوه بر بصیرت افزایی مردم، در عرصه بین‌الملل نیز سیاست تحریم استکبار علیه ایران بی‌اثر کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه مقام معظم رهبری از چند سال پیش به دنبال آماده کردن جامعه برای روبه‌رو شدن با تحریم‌ها بودند،‌ اظهار داشت: نام‌گذاری سال‌ها با عنوان‌هایی چون «اصلاح الگوی مصرف» و «جهاد اقتصادی»، نشان از پیش‌بینی معظم‌ له برای چنین ایامی است و حرکت جامعه در این عرصه،‌ توانست، بسیاری از نقشه‌های دشمن را خنثی سازد.

گرجیان تأکید کرد: در چنین شرایطی باید گوش به فرمان رهبری باشیم و به تلاش‌های گسترده استکبار در عرصه تبلیغات و جنگ رسانه‌ای توجهی نکنیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.anek49naw5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما