پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 33646
آیت الله مکارم شیرازی:

آمادگی جهادی و دفاعی در پدافند غیرعامل مورد توجه باشد

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر لزوم آمادگی جهادی گفت: در بحث پدافند غیرعامل هدف در برنامه‌ها تنها منحصر به دفاع نباشد، بلکه باید تهاجم به دشمن هم در دستور کار قرار گیرد.
آمادگی جهادی و دفاعی در پدافند غیرعامل مورد توجه باشد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل در مدرسه امام سجاد (ع) با اشاره به لزوم وجود مجاهد و مبارز در جامعه اظهار داشت: پدافند غیرعامل یکی از مهم‌ترین شاخه‌های جهاد است و فعالان این عرصه مجاهدان فی سبیل الله هستند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه باید راه نفوذ دشمن را ببندیم، تصریح کرد: دشمن اگر دریچه نفوذی به کشور پیدا کند از همان نقطه ما را مورد هجمه قرار می‌دهد.

استاد برجسته حوزه علمیه بابیان اینکه در برنامه‌های پدافند غیرعامل علاوه بر دفاع ،تهاجم نیز باید موردتوجه باشد، عنوان کرد: در بحث پدافند غیرعامل تنها هدف در برنامه‌ها تنها منحصر به دفاع نباشد، بلکه باید تهاجم به دشمن هم در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید براینکه باید راه آسیب به دشمن هم در دستور کار باشد, خاطرنشان کرد: در این قسمت نیز فعالیت‌هایی صورت گرفته که می‌بینیم هرازگاهی فریاد دشمن هم بلند می‌شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی فعالیت پدافند غیرعامل را سبب تضمین و بیمه جامعه و کشور دانست و گفت: ‌باید همیشه در حال آماده‌باش باشیم چراکه عدم هوشیاری سبب آسیب‌پذیری می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر لزوم آمادگی جهادی ادامه داد: فعالیت‌های پدافند غیرعامل در دو بخش محرمانه و غیر محرمانه است که بخش غیر محرمانه آن باید اخبار فعالیت‌ها به عموم جامعه اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcb00bf.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما