قم نيوز : قم نگار: مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي قم استفاده از تكنولوژي هاي مدرن و پيشرفته در توليدات واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك هاي صنعتي اين استان را ضروري دانست.
ضرورت استفاده صنايع كوچك قم از دانش روز جهان در توليد كالاي ايراني
به گزارش قم نگار، مهندس امير طيبي نژاد در حاشيه بازديد از سه واحد صنعتي مستقر در شهرك صنعتي شكوهيه با اعلام اين مطلب اظهارداشت: واحدهاي صنعتي فعال در قم بمنظور توليد كالاي با كيفيت و همچنين توان رقابت با محصولات مشابه خارجي اقدام به استفاده از تكنولوژي هاي روز در توليد كالا مي نمايند.

وي افزود: بهره گيري از دانش هاي مختلف و بخصوص تكنولوژي مدرن يكي از اين مزيت هاست كه متاسفانه با توجه به تحريم هاي اعمال شده، توليد كنندگان نيازمند اين دستگاه ها براي توليد كالاي مرغوب را با مشكل روبرو كرده بود كه اميدواريم با اجرايي شدم برجام مشكل اين گونه واحدهاي توليدي نيز برطرف شود.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم رونق صنعت نساجي استان را نيازمند بهره گيري از ماشين آلات به روز عنوان كرد و توضيح داد: خوشبختانه واحدهاي فعال در بخش نساجي استان ماشين الات مناسبي را در فاز توسعه ايي خود در حال فعال سازي دارند كه اميدواريم با ورود آنها به چرخه توليد شاهد تامين نياز بازار داخلي باشيم.
وي فرصت پيش روي كشور در تعامل با جهان را مغتنم دانست و بيان داشت: فعالان صنايع كوچك قم مي بايست از اين فرصت براي بدست اوردن دانش و تكنولوژي روز دنيا استفاده كنند.

وي در ادامه بر ضرورت به روز رساني و بهره گيري از ماشين آلات پيشرفته در صنايع كوچك تاكيد كرد و گفت: براي توليد كالاي مرغوب و در عين حال ارزان و قابل رقابت ديگر نمي توان بر روي روش هاي سنتي گذشته تكيه كرد بلكه بايد با صنعتي سازي و توليد انبوه زمينه حضور جدي كالاي ايراني در دوران پسا تحريم را فراهم كنيم.

انتهی پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchz-nx.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما