جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 33687
عمل به ارزش‌های اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با نفوذ آمریکا است

آیت‌الله سعیدی: ملت ایران با مدیریت قاطعانه رهبر انقلاب راه نفوذ آمریکا به کشور را سد می‌کند

قم نيوز : قم نگار: امام جمعه قم گفت: حمایت از گروه‌های تکفیری و ایجاد فشار بر جمهوری اسلامی برای تغییر محتوای انقلاب اسلامی از جمله اقدامات آمریکا برای نفوذ در کشورمان است اما ملت ایران و رهبر معظم انقلاب با هوشمندی و مقاومت راه نفوذ دولت آمریکا را سد می‌کنند.
آیت‌الله سعیدی: ملت ایران با مدیریت قاطعانه رهبر انقلاب راه نفوذ آمریکا به کشور را سد می‌کند
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) و اهل‌بیت(ع) سبب شدند تا ما هدایت شویم و در مسیر رضای الهی گام برداریم که باید شکرگذار این نعمت بوده و از راه راست منحرف نشویم.

امام جمعه قم با تاکید بر لزوم تقویت ایمان و جایگاه آن در اسلام افزود: انسان‌هایی که ایمان ضعیفی دارند در مواقع و بزنگاه‌های حساس دچار تغییر موضع می‌شوند و با توجه به منافع خویش تصمیم‌گیری می‌کنند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به منفعت‌طلبی برخی افراد و عدم توجه به رضای الهی بیان کرد: برخی افراد هنگامی که انقلاب اسلامی سود و منفعتی برای آن‌ها نداشت از انقلاب روی گردان شدند، چون منافع خود را مدنظر داشتند، ما باید همواره با حق باشیم و از رضای الهی دور نشویم و رسیدن به منافع دنیایی سبب انحراف‌مان نشود.

وی با اشاره به جایگاه تقوا در اسلام عنوان کرد: انسانی که تقوای الهی داشته باشد، خداوند با وی است، ما باید اهتمام داشته باشیم و تقوا را در زندگی خود رعایت کنیم، انسان با تقوا باید این موضوع را بداند که هیچ وقت تنها نیست و خداوند همراه وی است.

امام جمعه قم با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه روز ۱۳ آبان تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود هنوز هم بایدراهپیمایی ۱۳ آبان به خوبی برگزار شود و روحیه استکبار ستیزی ملت ایران به گوش جهانیان برسد که ملت ایران بیدار بوده و از آمریکا متنفر و بیزار است.

وی گفت: یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی ایران استکبار‌ستیزی است، آمریکا در پی نفوذ در کشورمان است که رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تاکید ویژه ای دارند و خواستار مقابله با این هدف شوم هستند.

امام جمعه قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برخی افراد برای بازشدن راه نفوذ آمریکا به کشورمان افزود: افرادی که خواستار نفوذ آمریکا در کشورمان هستند آمریکا را بزک می‌کنند تا چهره کثیف دولت آمریکا را مناسب جلوه دهند، این افراد به اعتقادزدایی در جامعه می‌پردازند تا راه نفوذ آمریکا به کشورمان را فراهم کنند.

آیت الله سعیدی با اشاره به ناتوانی دولت آمریکا در حل مشکلات خود بیان کرد: بروز ناتوانی آمریکا در حل مشکلات منطقه‌ای برای مردم این کشور اثبات شده است و مشکلات کشورهای منطقه نظیر سوریه و عراق برای آمریکا بسیار گران تمام شد که این موضوع سبب شده کسی آمریکا را ابر قدرت نمی‌داند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهداف آمریکا از نفوذ به کشورمان تصریح کرد: حمایت از گروه‌های تکفیری و قطب‌بندی جدید منطقه‌ای با حفظ کامل رژیم صهیونیستی و ایجاد فشار بر جمهوری اسلامی برای تغییر محتوای انقلاب اسلامی از جمله اقدامات آمریکا برای مقابله و نفوذ در کشورمان است اما ملت ایران و رهبر معظم انقلاب با هوشمندی و مقاومت راه نفوذ دولت آمریکا را سد خواهد کرد.

امام جمعه قم افزود: این موضوع را همگان بدانند که آمریکا خیری را برای ملت‌های مسلمان نمی‌خواهد، عمل به ارزش‌های اسلامی و اجرای اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با نفوذ آمریکا و مقابله با این دولت ظالم است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgu39w.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما