يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 33756
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی قم مطرح کرد؛

استفاده از فضای مجازی فرصتی طلایی برای آمران به معروف

قم نيوز : قم نگار: جواد قنبری رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی قم در گردهمایی بشیر، با اشاره به توسعه امر به معروف و نهی از منکر در همه موضوعات گفت: امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی و خانواده، مهمترین کار آمران به معروف است.
استفاده از فضای مجازی فرصتی طلایی برای آمران به معروف
به گزارش قم نگار ، گردهمایی «بشیر» با موضوع حمایت قضایی و انتظامی از آمران به معروف ستاد امر به معروف و نهی از منکر، شب گذشته با حضور جواد قنبری، رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم و جمعی از عاملان امر به معروف و نهی از منکر این ستاد برگزار شد.

قنبری با اشاره به ظرفیت های بین المللی شهر قم اظهار داشت: اتفاقاتی که در قم رخ می دهد، بازخورد جهانی دارد؛ اصل اولیه در کار تبلیغی آمران به معروف، خودسازی است؛ نیروی انتظامی باید از انرژی آمران به معروف بهره گیری کند.

وی از گسترش اسلام در اروپا سخن گفت و ابراز کرد: در بسیاری از کشورهای اروپایی هزاران نفر به دین اسلام گرویده اند؛ دشمنان اسلام برای جلوگیری از گسترش اسلام، به ایجاد گروه های تکفیری مثل داعش روی آوردند؛ برگزاری کنگره جهانی بررسی جریان های افراطی و تکفیری، نقطه مقابل این هجمه دشمن بود.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی قم تصریح کرد: نیروهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از تقوای بالایی برخوردار باشند، چرا که به چالش افتادن نیروهای آمر به معروف و ناهی از منکر، بزرگ ترین آسیب را به این ستاد مقدس می زند.

قنبری حضور گسترده آمران به معروف در فضای مجازی را مهم دانست و افزود: شبهات زیادی در فضای مجازی منتشر می شود که ذهن مخاطبان را درگیر و گمراه می کند؛ سطح اعتقادی آمران به معروف باید افزایش پیدا کند و شبهاتی که مطرح می شود را به خوبی پاسخ دهد؛ حضور در فضای مجازی، بزرگ ترین امر به معروف است.

وی به آمران به معروف توصیه کرد: امر به معروف و نهی از منکر در همه موضوعات و در همه مجموعه ها باید توسعه یابد؛ مهم ترین امر به معروف باید در خانواده و فضای مجازی انجام شود؛ نیروی انتظامی و پلیس امنیت اخلاقی نیز از این گروه جهادی حمایت های لازم را انجام می دهد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcd950s.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما