يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب : 34012
منبع : مهر
طی سالجاری انجام شد؛

ابلاغ بیش از ۵ میلیارد تومان برای مشاغل خانگی در قم

قم نيوز : قم نگار: رئیس اداره توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از ابلاغ بیش از ۵ میلیارد تومان برای توسعه مشاغل خانگی طی سال جاری در قم خبر داد.
ابلاغ بیش از ۵ میلیارد تومان برای مشاغل خانگی در قم
به گزارش قم نگار، محمد بختیاری اظهار داشت: طی سال جاری مبلغ پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای توسعه مشاغل خانگی ابلاغ شده است.

وی گفت: ۲ بانک عامل در استان شامل بانک صادرات با مبلغ ۳۶ میلیارد ریال و بانک رفاه کارگران مبلغ ۲۰ میلیارد ریال وام برای مشاغل خانگی در نظر گرفته‌اند.

وی ادامه داد: این مبلغ میان دستگاه‌های اجرایی استان شامل اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل صنعت، معدن و تجارت توزیع شده است.

رئیس اداره توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم بیان کرد: ۱۹۴ طرح به مبلغ ۶۸۵ میلیون تومان تاکنون برای مشاغل خانگی ارسال شده که به بانک‌های رفاه و صادرات ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این طرح در اولویت هستند، افزود: طی سالجاری علاوه بر بودجه‌ای که برای این دستگاه‌ها اختصاص داده می‌شود، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به بهزیستی و ۵۰۰ میلیون تومان به کمیته امداد برای مشاغل خانگی داده شده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcj8yet.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما