دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 34077
در دیدار با جمعی از اعضای شورای شهر ساری مطرح شد

آیت‌الله سعیدی: نمایندگان شوراهای شهر رهنمودهای مراجع و علماء را عملیاتی کنند

قم نيوز : قم نگار: امام جمعه قم با اشاره به اینکه نمایندگان شورا باید منافع تمام مردم شهر را در نظر بگیرند، گفت: در این راستا نمایندگان شوراها باید از رهنمودهای مراجع و علما استفاده کنند.
آیت‌الله سعیدی: نمایندگان شوراهای شهر رهنمودهای مراجع و علماء را عملیاتی کنند
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای شورای شهر ساری در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س)، با اشاره به اینکه انسان باید در انجام هر کاری رضای خداوند را در نظر داشته باشد، اظهار داشت: تأیید شدن یا نشدن‌ها گذرا است ولی آنچه که می‌ماند رضای خداوند است و مردم و مسئولان باید در انجام کار خود به جای تأیید دیگران به دنبال تأیید خداوند باشند.

امام جمعه قم با بیان اینکه این رضایت و تأیید خداوند می‌تواند انگیزه افراد در انجام امور باشد، افزود: کارها و مسئولیت‌ها اگر انگیزه‌ای در پس خود داشته باشند می‌تواند موفقیت در پی داشته باشد.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در شوراها باید از رهنمودها و رهبری مراجع و علما بهره مند شوند، تصریح کرد: شهر ساری و مردم استان مازندران از افراد مدتین و دین‌دار هستند و از دیرباز همواره مورد عنایت و توجه بزرگان دین بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ویژگی بارز مردم مازندران و شهر ساری دوستداری اهل بیت (س) است، خاطرنشان کرد: استفاده و بهره ویژه از نیروهای بسیجی و خانواده شهدا در هر شهری از جمله ساری می‌تواند منشأ خیر و برکات باشد و تغییرات رو به رشد و مثبتی را ایجاد کند.

آیت الله سعیدی در رابطه با اینکه نمایندگان شورای شهرها نماینده تمام مردم شهر هستند، خاطرنشان کرد: نمایندگان شورا باید در تصمیمات خود منافع همه مردم رادر نظر گرفته و برای تمام آن‌ها خیر رو برکت راخواستار شوند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه باید در اتخاد تصمیمات در شوراها از افراد با تجربه نیز بهره گرفت، تصریح کرد: افراد با تجربه که در طول زمان مورد اعتماد قرار گرفته‌اند می‌توانند به عنوان مشاور در کارها و تصمیات یاری رسان باشند و به در کنار شور و انگیزه کار در جوانان می‌توان شاهد نتایج خوبی بود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdca0wne.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما