دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : 34344
منبع : قم نگار
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان قم:

۱۴۰ هزار نفر از بانوان قمی عضو بسیج هستند

قم نيوز : قم نگار: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان قم گفت: بسیج جامعه زنان به عنوان بزرگترین تشکل زنان فعالیت می‌کند که در استان قم ۱۴۰ هزار خواهر بسیجی در ۱۵۰ پایگاه فعایت می‌کنند.
۱۴۰ هزار نفر از بانوان قمی عضو بسیج هستند
به گزارش قم نیوز، لیلا حیدری عصر امروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران در ساختمان شهید آیت الله سعیدی سپاه قم برگزار شد اظهارداشت: بسیج جامعه زنان به عنوان بزرگترین تشکل زنان فعالیت می‌کند که در استان قم ۱۴۰ هزار خواهر بسیجی در ۱۵۰ پایگاه فعایت می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان قم با اشاره به فعالیت‌های بانوان بسیجی استان قم افزود: بسیج جامعه زنان در راستای تربیت نسل فرهیخته و عزت اسلام و کشور فعالیت می‌کند.

حیدری بیان کرد: از جمله برنامه‌های بسیج زنان نشر سبک زندگی اسلامی ایرانی است که برگزاری نشست‌هایی در راستای افزایش جمعیت نیز این هفته در استان قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در استان قم عنوان کرد: برگزاری همایش حجاب و عفاف وتوزیع بسته‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان قم تصریح کرد: برگزاری یادواره زنان شهیده استان قم در هفته بسیج از جمله برنامه‌های بسیج جامعه زنان در هفته بسیج است.

حیدری با اشاره به برنامه‌های بسیج زنان درصرفه جویی در مصرف آب اظهار داشت: اجرای طرح بانوی آب که در راستای ارتقای افزایش آگاهی زنان در استفاده از آب است برگزار می‌شود که با این طرح تلاش می‌کنیم صرفه جویی را در میان زنان بسیجی نهادینه کنیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش سه ساله کربلا بیان کرد: در آستانه هفته بسیج همایش سه ساله‌های حسینی در حرم حضرت معصومه (س) روز سه شنبه ۲۶ آبان ماه و از ساعت ۱۵ / ۳۰ برگزار می‌شود و حجت الاسلام علوی نیز سخنران این مراسم است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchkxnx.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما