پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : 34434
دبیر کمیته ترافیک ستاد تسهیلات زائران قم مطرح کرد

افزایش فعالیت ۲ رام قطار قم - تهران در ایام اربعین

قم نيوز : قم نگار: دبیر کمیته ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم با اشاره به اینکه در صورت ازدحام مسافران در میدان ۷۲ اتوبوس‌ها مسافران را به راه آهن منتقل می‌کنند، گفت: ۲ قطار ویژه در ایام اربعین سرویس‌دهی می‌کنند.
افزایش فعالیت ۲ رام قطار قم - تهران در ایام اربعین
به گزارش قم نگار، وحید مقدم در رابطه با مدیریت مراسم پیاده روی اربعین با اشاره به اینکه، برای ساماندهی مراسم اربعین در استان قم و همچنین اعزام زائران به مرز اقدامات لازم انجام شده است، اظهار داشت: به اینکه کمیته حمل و نقل و ترافیک به ریاست محسن بهشتی معاون عمرانی استانداری تشکیل شده است.

دبیر کمیته ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم با بیان اینکه در این کمیته همه دستگاه‌های ترافیکی استان قم حضور دارند، افزود: تلاش شده است که همه راه‌های سو استفاده در این دوران از بین برده شود و تدابیری اندیشیده شده است که سد راه سودجویان است.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی نرخ اتوبوس‌ها انجام شده است، خاطرنشان کرد: تمام اتوبوس‌های که مسافرگیری می‌کنند باید صورت حساب داشته باشند و بدون صورت حساب هیچ اتوبوسی نمی‌تواند مسافرگیری کند.

مقدم با اشاره به اینکه مسافرگیری تنها از ترمینال انجام می‌شود، تصریح کرد: برای برقراری نظم و جلوگیری از برخی سواستفاده ها مسافرگیری در ترمینال انجام می‌شود که با صدور صورت حساب و ثبت نام مسافران در بلیط ها از هر گونه سواستفاده ها جلوگیری شود.

دبیر کمیته ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم با اشاره به اینکه هر اتوبوسی که سرویس دربستی برعهده می‌گیرد هم باید تحت نظارت پایانه‌ها باشد، افزود: اسم تمام مسافران باید ثبت شود و همه اتوبوس‌ها باید با صورت حساب از ترمینال خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه باید مهدودیت عبور و مرور در ایام اربعین استان قم هم لحاظ شود، خاطرنشان کرد: در مراسم اربعین استان قم هم بلوار زائر و بلوار پیامبر اعظم (ص) و ۷۲ تن به صورت ویژه کنتزل می‌شود.

مقدم با بیان اینکه در ایام اربعین سرویس قطارهای راه آهن افزایش می‌یابند، تاکید کرد: در ایام اربعین علاوه بر سرویس‌های قبلی قطار که سرویس دهی می‌شده‌اند در این ایام ۲ قطار هم اضافه می‌شود.

دبیر کمیته ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم با بیان اینکه در بعد روز یازدهم آذر احتمال ازدحام جمعیت وجود دارد، افزود: اتوبوسرانی ملزم شده است که اتوبوس‌هایی را مد نظر قرار دهد که علاوه بر سرویس‌های درون شهری اگر جمعه مسافر در ۷۲ ماند باید آن‌ها را به راه آهن منتقل کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchkknx.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما