پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 39997
منبع : پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم

افزایش قطارهای روزانه مسافری قم-تهران به 8 رام

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه آهن قم از افزایش قطارهای مسافری مسیر قم-تهران و بالعکس به ۸ رام از ۱۶ ماه جاری (چهارشنبه) خبر داد.
افزایش قطارهای روزانه مسافری قم-تهران به 8 رام
به گزارش قم نیوز،  زادخور مدیر کل راه آهن قم با اعلام این خبر افزود: از روز اول شوال مصادف با اولین روز تعطیلات رسمی عید سعید فطر، قطارهای مسافری قم-تهران و بالعکس برای ایام تعطیل و جمعه ها به 8 رام و روزها عادی هفته 6 رام قطار پیش بینی شده و از روز چهارشنبه هفته جاری افزایش خواهد یافت.

زادخور با اشاره به استقبال خوب مردم شریف استان قم و زائرین محترم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) از قطارهای مسافری موجود در مسیر قم-تهران و بالعکس، افزایش تعداد قطارها و ارتقاء کیفیت آنها را از جمله وظایف خود و کارکنان خدوم راه آهن اعلام و از مردم و زائرین محترم درخواست کرد که با استقبال بیشتر خود از قطارهای مسافری موجود و تکمیل ظرفیت آنها ما را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مزایای حمل و نقل ریلی از جمله هزینه کمتر بابت تهیه بلیط، ایمنی، رفاه و آسایش بیشتر مسافرت با قطار و دسترسی بهتر به مراکز شهر با توجه به وجود ایستگاههای مبدا و مقصد در محدوده مرکزی شهرهای تهران و قم اشاره و افزایش خدمات و کیفیت قطارها در این مسیر را منوط به استقبال مردم از مسافرت با قطار اعلام نمود.

شایان ذکر است که قطارهای اضافه شده به برنامه قبلی شامل دو رام قطار مسافری قم-تهران و بالعکس می باشد که حرکت آنها از تهران ساعت 55/10 و حرکت از قم ساعت 33/14 روزهای تعطیل و جمعه ها خواهد بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcguy9w.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما