يکشنبه ۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 345
بردن فولاد در قم سخت نیست؛

بختیاری‌زاده: 3 امتیاز را حفظ می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: هر بازی لیگ برتر فوتبال میدان بزرگی است و برای ما که یکی از تیم های بالانشین لیگ یازدهم هستیم، باید سه امتیاز بازی در خانه را حفظ کنیم.
بختیاری‌زاده: 3 امتیاز را حفظ می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، سهراب بختیاری‌زاده در حاشیه آخرین تمرین صبای قم پیش از دیدار مقابل فولاد که شنبه شب در ورزشگاه یادگار امام به انجام رسید، تصریح کرد: در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر باید به مصاف فولاد برویم و مقابل تیمی بازی کنیم که این روزها به واسطه ناکامی در دیدارهای قبلی خود، از انگیزه خوبی برخوردار شده و قطعا این بازی دشوار است.

وی ادامه داد: در سه فصل اخیر در خانه مقابل فولاد خوزستان موفق به کسب پیروزی نشده‌ایم ولی با توجه به آمادگی خوبی که تیم ما نیز از آن برخوردار است، این توانمندی و ظرفیت در بین تک تک بازیکنان ما وجود دارد که بتوانیم با کسب سه امتیاز این دیدار را ترک کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم در ادامه در مورد وضعیت تیم صبای قم اظهار کرد: تمرینات را به خوبی انجام داده‌ایم و نقاط ضعف نیز با نکات فنی مربیان تیم برطرف برطرف شده است، ضمن اینکه با آنالیز حریف، خود را برای موفقیت در این دیدار حساس آماده کرده‌ایم.

وی افزود: بازی با فولاد خوزستان کار سختی است ولی برای ما که به دنبال کسب امتیاز و حفظ موقعیت خود در بین تیم‌های بالای جدول هستیم، اشتباه باید به حداقل برسد زیرا با یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بازی داریم و باید دقیق باشیم تا به خواسته خود یعنی کسب سه امتیاز برسیم.

بختیاری‌زاده ابراز کرد: تیم ما در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حد یک تیم مدعی که آماده رقابت با تمام حریفان قدر است، آمادگی دارد و در صورتی که بازیکنان ما در میدان مسابقه به هماهنگی بیشتری برسند، برتری برابر تیم فولاد خوزستان سخت‌ نیست.

وی خاطرنشان کرد: در تیم ما چند بازیکن با تجربه هستند که اگر از توانایی‌های خود بتوانند استفاده کنند و از مصدومیت رنج نبرند در کنار انگیزه نیروهای جوان، حریفان ما در میدان مسابقه قادر نیستند کار دیگری انجام ‌دهند و می‌توانیم در این بازی به ششمین برد خود برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم در ادامه اظهار کرد: بازیکنان تیم صبای قم با تمام وجود به میدان می‌روند و تلاش می‌کنیم بازی‌ خوبی در چهارمین بازی خانگی خود برابر فولاد انجام داده و با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان در مکان‌های بالای جدول موقعیت خود را تثبیت کنیم.

وی تاکید کرد: همین که صبای قم در بین تیم‌های بالای جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر این فصل حضور پیدا کرده است یک موفقیت به حساب می‌آید و ما برای مسابقات مهم‌تر نیز آماده هستیم زیرا نمی‌توان به راحتی قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد.

صبا و فولاد امشب در دیدار حساس هفته هشتم خود در قم به مصافیکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcfitdmaw6dj.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما