يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 5481

برابر ذوب آهن بدشانس بودیم

قم نيوز : قم نیوز: ‌ کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: دقیقا شبیه به بازی رفت به ذوب آهن باختیم در حالی که فرصت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم و فقط در گل کردن آن بدشانس بودیم.
برابر ذوب آهن بدشانس بودیم
به گزارش قم نیوز، سهراب بختیاری‌زاده با اشاره به شکست تیم صبا در برابر ذوب آهن اظهار کرد: چاره‌ای نداریم و از امروز باید تمام تمرکز خود را به بازی مقابل شهرداری تبریز معطوف کنیم تا در این بازی خارج از خانه پیروز شویم و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

وی با اشاره به بازی تیم صبای قم با شهرداری تبریز، افزود: بعد از نتایجی که در سه هفته اخیر مقابل فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان گرفتیم، باید در مسابقه با شهرداری تبریز سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه در تمام لحظات این بازی به دنبال رسیدن به گل و کسب پیروزی در خانه حریف هستیم، اضافه کرد: ما چیزی برای از دست دادن نداریم، دو باخت اخیر را قطعا با پیروزی در این دیدار حساس مقابل شهرداری تبریز تلافی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال صبای قم در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عملکرد بسیار خوبی داشته و نباید به خاطر نتایج سه هفته اخیر تلاش‌های تیم را زیر سئوال ببرد، ما خوب بازی می‌کنیم و فقط باید در استفاده از فرصت‌های گلزنی با دقت عمل کنیم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: همه باید کمک کنند که در شرایط کنونی تیم ما آرامش خود را حفظ کند که اگر این مهم اتفاق بیفتد، ما نیز از این به بعد تمام حواس خود را برای کسب امتیازات لازم به سمت بالای جدول رده بندی لیگ برتر معطوف کنیم.‌

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: برای شکست تیم ذوب آهن مطابق خواسته کادر فنی از روش‌ها و تاکتیک‌های مختلفی استفاده کردیم و بازیکنان صبا با تمام وجود تلاش کردند، اما بخت با ما یار نبود تا بتوانیم از فرصت‌هایی که برای رسیدن به پیروزی نصیبمان می‌شود به خوبی بهره ببریم.

وی عنوان داشت: بازیکنان صبای قم برای شکست تیم ذوب آهن اصفهان از آمادگی روحی و فنی خوبی برخوردار بودند و با جدیت قصد داشتیم با ارائه بازی سرعتی و استفاده توانایی بازیکنان به دروازه حریف برسیم تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

بختیاری‌زاده با اشاره به تیم حریف بیان کرد: تیم ذوب آهن اصفهان از تیم‌های خوب لیگ برتر این فصل است که در خانه انگیزه‌ زیادی برای کسب برتری برابر صبای قم داشت اما اگر توپ‌های ما گل می‌شد به سادگی به این تیم امتیاز نمی‌دادیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: از این به بعد نتایج تمام دیدارهای لیگ برتر برای ما بسیار مهم است و این هفته نیز باید تمام حواسمان را به بازی هفته یازدهم مقابل شهرداری تبریز معطوف کنیم تا با کسب امتیازات این بازی خانگی به سه امتیاز خود دست یابیم.

در هفته یازدهم نیم فصل دوم یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز روز شنبه بیست و هفتم اسفند ماه میهمان تیم فوتبال شهرداری تبریز است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.oeifuqexvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما