شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 659
بازیکنانم مقابل اسلامشهر خوب بازی کردند؛

ویسی: صبا برای شکست ذوب‌آهن آماده است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: سه امتیاز بازی هفته دهم با ذوب‌آهن برای صبا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و آن را در خانه حفظ و کسب خواهیم کرد.
ویسی: صبا برای شکست ذوب‌آهن آماده است
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار دوستانه با تیم منتخب اسلامشهر اظهار داشت: در این مسابقه به تناوب و در طول زمان مسابقه از همه بازیکنان استفاده کرده‌ایم تا میزان آمادگی آنها را بسنجیم.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوب و قابل قبولی را از بازیکنان صبای قم در دیدار تدارکاتی با منتخب اسلامشهر شاهد بودم و آمادگی تیم ما در این دیدار نشان داد که شرایط صبا برای دیدار هفته دهم با ذوب‌آهن اصفهان کاملا مطلوب است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: به هیچ عنوان نمی‌توانیم تیم ذوب‌آهن اصفهان را در مسابقه روز پنج‌شنبه دست کم بگیریم، زیرا ما می‌خواهیم بازی در خانه را ببریم و با سه امتیاز آن همچنان جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم.

وی افزود: بازی ذوب آهن اصفهان به اندازه سایر بازی‌های لیگ برای ما مهم است و باید با تمام توان و قدرت به مصاف حریف برویم تا بتوانیم به سه امتیاز بازی دست یابیم، بنابراین امیدوارم در این مسابقه از فرصت میزبانی به خوبی بهره ببریم.

ویسی اظهار داشت: با اینکه بازی گذشته در خارج از خانه برابر تیم‌ پرسپولیس تهران را با شکست پشت سر گذاشته‌ایم اما با انگیزه و تلاش زیاد در بازی با ذوب‌آهن اصفهان باید ثابت کنیم که تیم بزرگی هستیم و این نتایج در روند تیم ایجاد اختلال نمی‌کند.

وی ادامه داد: در طول هفته جاری و به ویژه بعد از مسابقه با پرسپولیس تهران در تعطیلات لیگ برتر، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان صبا از هر نظر در شرایط آمادگی کافی قرار دارند تا در بازی با ذوب آهن اصفهان به نتیجه دلخواه دست یابیم.

سرمربی تیم صبای قم خاطرنشان کرد: بر خلاف بازی قبل که بروش را به عنوان تنها مصدوم داشتیم، در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان، تمام بازیکنان صبا در سلامت و صحت کامل آماده حضور در میدان هستند و امیدواریم در کنار هم بازی خوبی ارائه دهیم.

وی در ارتباط با عملکرد تیم صبا در ۹ هفته گذشته مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: مطمئنا نگاه اهالی فوتبال به تیم صبای قم نگاه ویژه‌ای است زیرا بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و با ظرفیت موجود انتظار این است که صبا روند خود را تداوم ببخشد.

ویسی خاطرنشان کرد: صبا از ۹ بازی لیگ امسال شش پیروزی، یک تساوی و دو باخت در کارنامه دارد و با اینکه در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته اما اختلاف زیادی نسبت به تیم‌های بالانشین جدول نداریم و کاملا فرصت داریم تا موقعیت صدرنشینی را در دیدارهای بعدی و موفقیت در مقابل حریفان از جمله ذوب آهن اصفهان به دست آوریم.

وی ذوب‌آهن اصفهان را یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر دانست و اظهار داشت: صرف‌نظر از نتایجی که این تیم گرفته است، ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در مقابل این تیم داشته باشیم و از فرصت بازی در خانه برای پیروزی استفاده کنیم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در یکی از بازی‌های هفته دهم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه بیست و یکم مهرماه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd2n096yt0k.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما