يکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : 699
در تعطیلات آبان ماه لیگ برتر؛

شاگردان ویسی در جزیره کیش اردو می‌زنند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در تعطیلات بعدی لیگ برتر اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای خود را در جزیره کیش برپا می‌کند.
شاگردان ویسی در جزیره کیش اردو می‌زنند
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم یکی از ۱۸ تیم لیگ یازدهم است که با توجه به زمان اندک باقی‌ مانده تا آغاز هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این روزها تمرینات منظمی را به منظور تقویت خود برای بازی حساس با ذوب آهن برگزار می‌کند.

اما در حالی که تعطیلات دو هفته‌ای مسابقات لیگ برتر این هفته به پایان می‌رسد و تیم‌های لیگ برتری از روزهای پایانی این هفته بازی‌های هفته دهم را برگزار می‌کنند، تیم فوتبال صبای قم برای تعطیلات بعدی لیگ برتر نیز برنامه‌ریزی کرده است.

در این اردوی تدارکاتی که در جزیره کیش برگزار می‌شود و یک هفته نیز به طول می‌انجامد، بازیکنان تیم فوتبال صبای قم زیر نظر عبدالله ویسی، سرمربی و ناصر بختیاری‌زاده و داریوش اسفندیاری مربیان تیم به برنامه‌های آماده‌سازی خود خواهند پرداخت.

برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در ادامه بازی‌های یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای این تیم در جزیره کیش که تا بیستم آبان ماه ادامه می‌یابد، در نظر گرفتن برنامه‌های آمادگی جسمانی و بدنی بازیکنان است و در کنار آن نیز تمرینات تاکتیکی برگزار می‌شود.

از سوی دیگر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، این تیم در جزیره کیش، علاوه بر تمرینات مستمر بازی تدارکاتی نیز برگزار خواهد کرد تا بازیکنان این تیم از نظر شرایط مسابقه نیز محک بخورند و به خوبی آماده بازی حساس هفته سیزدهم لیگ برتر شوند.

صبای قم در حالی به اردوی آماده‌سازی کیش خواهد رفت که پیش از آن باید به ترتیب روزهای بیست و دوم و بیست و هشتم مهر ماه در دو دیدار خانگی برابر تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و شهرداری تبریز در ورزشگاه یادگار امام قم بازی کند.

همچنین شاگردان عبدالله ویسی در هفته دوازدهم نیز روز هشتم آبان ماه دیداری حساس در خارج از خانه مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را در پیش دارند و در فاصله بین دیدارهای هفته یازدهم و دوازدهم نیز باید در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در قم یا شیراز با تیم پیام مخابرات فارس بازی کنند که این بازی‌های فشرده سبب شده است تا کادر فنی صبا اردوی جزیره کیش را برای تقویت تیم خود به منظور بازی حساس هفته سیزدهم مقابل استقلال تهران در نظر بگیرند.

برای همین منظور عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم روز جمعه راهی جزیره کیش شد تا از محل تمرین و امکانات پیش‌بینی شده برای تشکیل اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای تیمش در این جزیره بازدید کرده و برای تشکل اردو برنامه‌ریزی کند.

صبای قم در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز بیست و هشتم آبان ماه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم میزبان تیم فوتبال استقلال تهران یکی از رقبای خود در بالای جدول رده‌بندی خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdchtwn-d23nw.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما