يکشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : 3473
استاندار قم:

یوم الله 19 دی حماسه ای كه همواره بر تارك تاریخ زرین انقلاب می درخشد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم روز یكشنبه با صدرو پیامی، از یوم الله 19 دی بعنوان حماسه ای بزرگ، باشكوه، نقطه عطف و یك روز ماندگار یاد كرد كه همواره بر تارك تاریخ زرین انقلاب اسلامی ایران می درخشد.
یوم الله 19 دی حماسه ای كه همواره بر تارك تاریخ زرین انقلاب می درخشد
به گزارش قم نیوز، در این پیام آمده است : نوزدهم دی ماه، تداعی كننده روزی است كه مردم غیور و انقلابی قم، شهر خون، حماسه، قیام و شهادت با هدایت و رهبری روحانیت همواره پیشگام و برای دفاع و صیانت از حریم اسلام، ولایت و مرجعیت به پا خواست و پایه گذار حماسه ای عظیم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام محمدحسین موسی پور در این پیام یادآوری كرده است: درج یك مقاله توهین آمیز در هفدهم دیماه سال ۵۶، به ساحت مقتدای ملت، خمینی كبیر، جرقه ای بر انبار خشم ملت بود كه شعله آن از قم مقدس زبانه كشید و همچون انفجاری مهیب، نظام سلطنتی را در جهنم سوزانی كه خود مسبب و پدید آوردنده آن بود نابود كرد.

در ادام این پیام، خاطر نشان شده است: در چنین روزی خروش انقلابی مردم مومن و ولایتمدار شهر بیداری، بصیرت و پیشقراولان عرصه جهاد و شهادت در قلب سكوت، خفقان و سیاهی پیچید و خواب دژخیمان پهلوی را پریشان و آشفته كرد.

در این پیام آمده است: یوم الله ۱۹ دی نقطه شروع مبارزه‌ای بی امان بود كه تا لحظه سقوط حكومت مستبد طاغوت ادامه یافت؛ حكایت انا فتحنا لك فتحا مبینا بر لب های تفتیده انقلاب بود.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: امروز با گذشت سال ها از حماسه ۱۹ دی و رویش جوانه های درخت سرخ انقلاب و سبز شدن شكوفه های استقلال و آزادی در بهمن ۵۷، این ملت همچنان در دفاع از اصول و ارزش های اولیه انقلاب و آرمان های ناب امام راحل وتبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، استوار و ثابت قدم بوده و ذره ای از اهداف و آرمان های خود عدول نكرده است.

استاندار قم در ادامه پیام، موج بیداری اسلامی در منطقه، عجز واستیصال قدرت های استكباری و زوال جریان فتنه را بیانگر قدرت و اقتدار معنوی نظام، نوید امیدبخشی از آینده نظام جمهوری اسلامی و صدور انقلاب ایران اسلامی را به كشورهای دنیا دانسته است.

در پیام استاندار قم، یاد و خاطره حماسه آفرینان این قیام ماندگار و تمامی شهدای اسلام و انقلاب را گرامی داشته شده است .

وی در پایان این پیام ابراز امیدواری كرد است: با حركت بر حول محور ولایت و تكیه بر بصیرت و آگاهی كه عامل اصلی خنثی سازی توطئه ها و ترفندهای دشمنان است، نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان پرشتاب در مسیر تعالی و پیشرفت گام برداشته و زمینه تحقق حكومت جهانی را فراهم نماید.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.yapct1a5pbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما