شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : 34968
منبع : پایگاه خبری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

ورود بيش از يک ميليون و ۱۰۰ هزار زائر به کشور/ نگراني از بابت ورود بسته هاي مشکوک به کشور نداريم

قم نيوز : قم نگار: فرمانده نيروي انتظامي گفت: تا به امروز بيش از يک ميليون و ۱۰۰ هزار زائر وارد کشور شدند که بيش از ۶۰ درصد اين آمار مربوط به استان ايلام و مرز مهران است.
ورود بيش از يک ميليون و ۱۰۰ هزار زائر به کشور/ نگراني از بابت ورود بسته هاي مشکوک به کشور نداريم
به گزارش قم نگار، سردار " حسين اشتري" در جلسه قرارگاه اربعين که با حضور مسئولان اين ستاد در پايانه مرزي مهران، برگزار شد، اظهارداشت: مراسم حماسه بزرگ اربعين به خوبي و به نحو احسن برگزار شد.

وي با بيان اينکه اميدواريم همه زائران به سلامت به شهرهاي خود باز گردند، گفت: تا به امروز بيش از يک ميليون و ۱۰۰ هزار زائر وارد کشور شدند که بيش از ۶۰ درصد اين آمار مربوط به استان ايلام و مرز مهران است.

فرمانده ناجا يادآور شد: مسئولان و مردم استان از سال گذشته و نيز ماه هاي قبل، تسهيلات لازم را براي پذيرايي از زائران فراهم کردند به نحوي که همه توان خود را براي تسهيل سفر زوار به ميدان آوردند.

سردار اشتري با بيان اينکه نيروي انتظامي از سال گذشته، آمادگي هاي لازم براي خدمات رساني به زائران اربعين در خود ايجاد کرده است، گفت: در حماسه بزرگ اربعين، درصد بالايي از نيروهاي ستاد ناجا و استان هاي همجوار در مهران حضور داشتند؛ علاوه بر اقدامات انتظامي، فعاليت هايي در بين راه از مقصد تا مبدأ حرکت زائران توسط رده هاي مختلف انتظامي از جمله پليس راه، راهور، اطلاعات، گذرنامه و... انجام شد.

اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: در اين ماموريت، خلاء هايي نيز وجود داشت که بخشي از آن طبيعي بود، درصدد هستيم با آسيب شناسي، نواقص را براي سال هاي بعد مرتفع کنيم تا هر سال بهتر از سال گذشته به زائران خدمات مطلوبي ارائه دهيم.

فرمانده ناجا تصريح کرد: فعاليت قرارگاه اربعين و حضور همکارانم در اين قرارگاه تا پايان زماني که زائران به کشور مراجعت کنند، ادامه دارد؛ به تناسب حجم حضور زائران، بين کارکنان انتظامي استان و قرارگاه ظفر تقسيم کاري وجود داشته است.

سردار اشتري با اعلام اينکه پليس عراق همکاري خوبي با زائران ايراني داشته است، يادآور شد: اين کشور، امسال ميزبان بيش از ۲۶ ميليون نفر زائر بود و مراسم اربعين امسال باشکوه برگزار شد؛ حضور شيعه، غير شيعه و حتي غير مسلمانان از مليت هاي مختلف در اين حماسه بزرگ، نشانه عظمت اسلام است.

وي، وضعيت امنيتي استان ايلام را بسيار خوب عنوان کرد و افزود: اميدواريم که تا چند روز آينده اين وضعيت استمرار داشته باشد؛ آخرين اخبار از کليه مرزها حاکي از وضعيت بسيار خوب است.

فرمانده ناجا درباره اخباري مبني بر ورود بسته هاي مشکوک از مرزها به کشور، تصريح کرد: اين اخبار فراواني آنچناني نداشت و نگراني از اين بابت نداريم.

سردار اشتري درباره تحرکاتي که ممکن است افراد فرصت طلب داشته باشند، گفت: به حمد الله اين ايام نسبت به ايام ديگر، امنيت بيشتري داشته است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjohet.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما