سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : 35090
منبع : قم نگار

۵۰۰واحد مسکونی تا اخر امسال واگذار می شود

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل بهزیستی استان قم اعلام کرد:۵۰۰واحد مسکونی تا اخر امسال واگذار می شود
۵۰۰واحد مسکونی تا اخر امسال واگذار می شود
به گزارش قم نگار، دکتر رضا سلیقه در شورای معاونین گفت طبق سنوات گذشته بیست‌و‌هشتم صفر با مشارکت صدا و سیمای مرکز استان، سفره خیری در قم برپا خواهد بود تا همه اقشار بتوانند به مددجویان زیر پوشش بهزیستی کمک کنند.

وی افزود: بهزیستی با توجه به وظایف گسترده ای که دارد همچون نگهداری معلولین ذهنی ،اعصاب و روان ،جسمی حرکتی و کودکان بی سرپرست وبد سرپرست ،سالمندان، درمان وغیره و این امور هزینه‌های فراوانی در پی دارد به همین دلیل برای تامین آنها برنامه مهر نبوی و کرامت حسنی تدارک دیده شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه مردم ایران و قم همواره در برنامه‌های خیریه شرکت گسترده‌ای داشته‌اند، عنوان داشت: حدود هزار نفر از ایتام در قم زیر پوشش بهزیستی قرار دارند به همین دلیل لازم است مردم حمایت‌های ویژه خود را از این افراد داشته باشند.

وی ادامه داد: وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی اقدام به جلب و جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی از افراد خیر و مردم نیکوکار کرده است، تصریح کرد: مسئولیت‌ها در سازمان بهزیستی، برحسب وظیفه سنگینی که بر دوش داریم، نسبت به سایر دستگاه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌است زیرا جامعه هدف ما از افراد نیازمند و معلول است که به فرموده حضرت امام (ره) خدمت به معلولان خدمت به نبی مکرم اسلام است.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: مردم نو دوست ومتدین می توانند با شماره کارت بانک ملت : ۶۱۰۴۳۳۷۹۸۴۷۲۳۷۸۱ ویا از طریق #۹۰۹۰ * ۷۴۱ * تا هر فرد به تناسب توانایی خود مبالغی را برای رفع نیاز جامعه هدف بهزیستی واریز کند.

سلیقه گفت ،با کمک مردم و خیرین ونیکوکاران معزز ۵۰۰واحد مسکونی تا پایان سال تحویل مددجویان بهزیستی که ثبت نام کرده اند و در اولویت قرار دارند تحویل نمائیم.

مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به وجود چند هزار معلول ذهنی حرکتی در قم خاطرنشان کرد: حدود ۲۸ هزار معلول در سامانه بهزیستی ثبت نام شده‌اند؛ همه ما وظیفه داریم زمینه زندگی راحت‌تر را برای آنها فراهم کنیم بنابراین در برنامه روز ۲۸ صفر در صدد هستیم با معرفی اینگونه معلولیت‌ها به مردم، زمینه مساعدت‌های بیشتر مردمی را فراهم سازیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgzz9w.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما