دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 34578
منبع : قم نگار
مدیرکل بهزیستی قم در هفته بسیج عنوان کرد:

همکاری بهزیستی و بسیج در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

قم نيوز : قم نگار: رضا سلیقه گفت: فقرزدایی و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه در دستور کار دولت تدبیر و امید است، بهزیستی با این راهبرد و با بهره گیری و کمک نهادهای مردمی برای ریشه کن کردن فقر در جامعه تلاش می کند تا شکاف و فاصله طبقاتی در جامعه به حداقل برسد.
همکاری بهزیستی و بسیج در راستای کاهش آسیب های اجتماعی
به گزارش قم نگار، دکتر رضا سلیقه به مناسبت آغاز هفته بسیج در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای بهزیستی گفت : بسیج در تمام اقشار مانند بسیج دانشجویی، دانش آموزی، سازندگی، کارگری، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حضور و نقش دارد و ما می توانیم دراین بدنه در بحث پیشگیری اعتیاد و آموزش آسیب های اجتماعی و فردی آن آموزش های خوبی برای رسیدن به جامعه ای سالم و اهداف انقلاب اسلامی داشته باشیم.

سلیقه با بیان اینکه بهزیستی قم آماده تعامل با کلیه نهادها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است افزود: با اتخاذ راهبرد نوین در بحث آسیب ها و نیز برنامه هایی برگرفته از عقل و تدبیر را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی اجرایی می کند.

مدیرکل بهزیستی گفت: فقرزدایی و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه در دستور کار دولت تدبیر و امید است، بهزیستی با این راهبرد و با بهره گیری و کمک نهادهای مردمی برای ریشه کن کردن فقر در جامعه تلاش می کند تا شکاف و فاصله طبقاتی در جامعه به حداقل برسد.

سلیقه در ادامه همدلی و همزبانی ملت و دولت را بهترین نگاه برای رسیدن به هدف کلی این اداره کل دانست و ادامه داد: امیدواریم با این همدلی و همزبانی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است و در جامعه به خوبی خودش را نشان می دهد، بتوانیم فعالیت های مثمر ثمری برای جامعه هدف بهزیستی انجام دهیم.

مدیرکل بهزیستی افزود: بهزیستی نهادی حمایتی و تخصصی است و در حوزه های مختلف توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری فعالیت دارد و سازمانی تاثیر گذار در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

مدیرکل بهزیستی با بیان اینکه آموزش های مختلف پیشگیری از جمله مهارت های زندگی در مقاطع مختلف از فعالیت های مؤثر سازمان بهزیستی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است افزود: از جمله برنامه های مفید این سازمان در پیشگیری و كاهش طلاق در جامعه بشمار می رود.

سلیقه در پایان با استقبال از همكاری متقابل بهزیستی با بسیج مستضعفین بیان کرد: سازمان بهزیستی آماده همكاری با کلیه دستگاه های اجرایی در راستای کاهش معلولیت و آسیب های اجتماعی در بحث های مختلف آگاه سازی و آموزش‏، می باشد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcg7n9w.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما