شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 35421
منبع : قم نگار
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نگار: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری ویژه برنامه عزاداری در شب شهادت امام حسن عسکری(علیه السلام) در این مکان مقدس خبر داد.
برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در شب شهادت امام حسن عسکری(علیه السلام) اظهار کرد: در بیست و هفتم آذرماه مصادف با شب شهادت پدر بزرگوار امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) مراسم عزاداری و سوگواری از ساعت ۲۰ در شبستان کربلا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد دارستانی سخنران مراسم شب شهادت امام حسن عسکری(علیه السلام) است و مدیحه‌سرایی و سینه‌زنی توسط کربلایی حمید علیمی انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه برای سهولت در رفت و آمد عزاداران تدابیری اندیشیده شده است، عنوان کرد: با معاونت عمرانی مسجد مقدس جمکران رایزنی‌هایی داشتیم و هماهنگی‌هایی صورت گرفته است تا وسایل ایاب و ذهاب برای کسانی که در مراسم عزاداری شب شهادت امام حسن عسکری(علیه السلام) حضور پیدا می‌کنند فراهم شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: باتوجه به اینکه مراسم عزاداری شب هشتم ربیع الاول در روز شنبه خواهد بود و مسجد مقدس جمکران نسبت به شب‌های چهارشنبه و جمعه جمعیت کمتری دارد هماهنگی‌هایی لازم با اتوبوسرانی و تاکسیرانی صورت گرفته است تا شرکت کنندگان در مراسم برای رفتن به مرکز شهر مشکلی نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار مراسم عزاداری شب هشتم ربیع الاول در مسجد مقدس جمکران بحث تداوم ارتباط با عزاداران و زائران نیز انجام خواهد شد و مدیریت فناوری اطلاعات این مکان مقدس فضایی آماده خواهد کرد که در آن شماره همراه حاضرین در مراسم را خواهند گرفت تا در صورت تمایل آنها را در کانال تلگرام مسجد مقدس جمکران به عضویت درآورند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdceze8x.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما