پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 35784
آیت الله نوری همدانی در دیدار با وزیر ارشاد:

تحریم اعزام زائران به حج در صورت عدم حفظ عزت و امینت/ تا امنیت مسلمانان حفظ نشود، زائری به عربستان نمی فرستیم

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله نوری همدانی گفت: ما می خواهیم عزت و امنیت مسلمانان را حفظ کنیم و تا زمانی که اینگونه نباشد ما هیچ شخصی به عربستان نمی فرستیم.
تحریم اعزام زائران به حج در صورت عدم حفظ عزت و امینت/ تا امنیت مسلمانان حفظ نشود، زائری به عربستان نمی فرستیم
به گزارش قم نیوز، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد و رئیس حج و زیارت اظهارداشت: کار در وزارت ارشاد وسیع است چرا مسئله فرهنگ و ارشاد از مهمترین ابعاد اسلام است.

استاد برجسته حوزه علمیه افزود: اولین اقدام پیامبران خدا و رسالتی که داشتند اقدام در زمینه فرهنگ مردم بود و این نشان می دهد که کار شما حساس و مهم است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به موضوع حج گفت: ما می خواهیم عزت و امنیت مسلمانان را حفظ کنیم و تا زمانی که اینگونه نباشد ما هیچ شخصی به عربستان نمی فرستیم؛ ما هدفی داریم و هدف ما اسلام و عزت مسمانان است. نباید اینگونه باشد که آنها ما را نپذیرند بلکه تا زمانی که امنیت مسلمانان حفظ نشود ما زائر به آنجا نمی فرستیم.

وی با اشاره به اینکه ما در اوج قدرت و عزت هستیم و باید این عزت حفظ شود افزود: از کسی که با آمریکا و اسرائیل مربوط است حاضر نیستیم پیشنهادی قبول کنیم. آنها پیشنهاداتی دارند که در راستای منافع استکبار است و در برابر کسی که منش استکباری دارد تسلیم نمی شویم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه وظیفه ما حفظ امنیت و عزت مسلمانان است گفت: باید مراقب باشید هیچ ایرانی به هیچ ترتیبی به این کشور نرود.

استاد برجسته حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت مساجد کشور و عدم وجود امام جماعت در برخی مساجد خاطر نشان کرد: در تهران که 12 میلیون جمعیت دارد متاسفانه عالم مجتهد و مرجع مسلم نداریم که در ارتباط با ندارد و باید در این زمینه اقدامی انجام شود، در گذشته اشخاصی مانند آیت الله خوانساری در تهران بودند اما امروز چنین چیزی نداریم.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcgtu9w.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما