شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 35849
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

عواقب هولناک اعدام شیخ نمر برعهده خاندان کثیف آل‌سعود است

قم نيوز : قم نگار: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور بیانیه‌ای در محکومیت اعدام شیخ نمر گفت: حوزه‌های علمیه خواهران این حرکت ددمنشانه را محکوم می‌کند و عواقب هولناک این جنایت بزرگ را برعهده خاندان کثیف آل سعود می‌داند.
عواقب هولناک اعدام شیخ نمر برعهده خاندان کثیف آل‌سعود است
به گزارش قم نگار، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور بیانیه‌ای اعدام آیت‌الله شیخ نمر توسط رژیم آل‌سعود را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

شهادت مظلومانه عالم ربانی و مجاهد سبحانی، آیت الله شیخ نَمر (ره) را به‌دست عوامل مزدور وهابیت سعودی به عموم مسلمانان جهان و پیروان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام تسلیت می‌گوییم.

خونی که هرگز خشک نخواهد شد، خونی که هماره جوشان و خروشان سیلی خواهد شد و بنیان آل‌سعود مزدور غربی را ویران می‌کند.

عالمی به دیدار پرورگار خویش شتافت که با دست‌های بسته و غریبانه تنها به جرم پیروی از قوانین ربانی و مودّت آل رسول (ص) به شهادت رسید.

وهابیت، نپندارد که با اعدام این عالم بزرگوار و مجاهد به آرزوی کثیف خویش در امحای دین الهی خواهد رسید.

آنان یقین بدانند هر ستاره‌ای که از آسمان انسانیت و دین فروبکشند، هزاران ستاره دیگر خواهد شکفت و آسمان خدا را نورباران هدایت ربانی خویش خواهند ساخت.

تفکر علامه آیت‌الله نَمر نمرده است و هرگز نمی‌میرد؛ اندوهش را در پیشگاه الهی به اجر و ثوابی گرانقدر انشاءالله بر شانه‌های غم ‌دیده‌مان هموار خواهیم کرد و راه روشن آن شهید بزرگ سرزمین حجاز را برای همیشه زنده خواهیم داشت.

حوزه‌های علمیه خواهران شهادت این عالم بزرگوار را به ساحت مقدس حضرت ولی‌الله الاعظم اباصالح المهدی(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و علمای بزرگوار و تمامی پیروان اهل بیت (ع)در سراسر جهان تسلیت عرض کرده و این حرکت ددمنشانه را محکوم می‌کند و عواقب هولناک این جنایت بزرگ را بر‌عهده خاندان کثیف آل سعود می‌داند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci3vap.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما