سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 36089
منبع : بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء
آیت الله جوادی آملی:

داعش نماینده استکبار جهانی است

قم نيوز : قم نگار: یکی از مراجع تقلید شیعیان، داعش را نماینده استکبار جهانی دانست و گفت: در مبارزه با داعش بیش از نیروهای خارجی باید به نیروهای مردمی و داخلی تکیه داشت.
داعش نماینده استکبار جهانی است
به گزارش قم نگار، آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی در دیدار حجت الاسلام اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النُجباء، در سخنانی که به زبان عربی بیان داشت، برای همه مبارزان راه حق، طلب پیروزی و نصرت الهی کرد.

وی در ادامه گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که پیروزی و نصرت الهی با مومنان است، این فرموده خداوند وعده قطعی الهی است که با مجاهدت و اتحاد قطعاً محقق خواهد شد.

استاد برجسته حوزه، تجزیه عراق و سوریه را خواسته دشمنان دانست و اظهار داشت: در مبارزه با داعش بیش از نیروهای خارجی باید به نیروهای مردمی و داخلی تکیه داشت، تمام مبارزان و مجاهدان باید بدانند امروز روز مبارزه با استکبار جهانی می‌باشد و داعش در حقیقت نماینده استکبار جهانی است.

آیت الله جوادی آملی ابراز داشت: با پایمردی و مقاومت در مقابل دشمنان، خداوند وعده خود را در امدادهای غیبی محقق خواهد کرد لذا باید از شقاق و نفاق پرهیز داشت و با اتحاد بین همه نیرو‌ها و احزاب پیروزی نهایی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcf1xdm.w6dvcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما