دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 36411
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد:

ممیزی 30 هزار تابلوی شهری در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از ممیزی 30 هزار تابلوی شهری در قم خبر داد.
ممیزی 30 هزار تابلوی شهری در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اسماعیلی فتحی با اشاره به ورود سازمان زیباسازی شهرداری قم به موضوع ممیزی تابلوهای شهری گفت: در این خصوص ۳۰ هزار تابلوی شهری را ممیزی کرده ایم تا بتوانیم مدیریت بهتری بر مجموعه تابلوها داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین نرم افزاری در این خصوص طراحی شده که این نرم افزار اندازه و نصب تابلوها را به صورت دیجیتالی مشخص کرده و به عنوان مشخصه کد نوسازی کار می‌کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: در ممیزی تابلوها کارهای بررسی، شناسایی و به روز رسانی تابلوها انجام شده است.

فتحی گفت: همچنین امسال طرح ساماندهی سازه‌های تبلیغاتی شهر اجرایی می شود که از این طرح به طرح جامع تبلیغات رسیده و در حال حاضر هم اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: در این طرح یک سری سازه‌ها را حذف کرده و یا جابه جا کرده ایم که موجب ساماندهی و از بین رفتن آشفتگی محیطی در شهر شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم بیان کرد: یکی از اقدامات شهرداری، حذف زواید بصری از سطح شهر بود که در فاز اول انجام و در فاز بعدی نیز کارهای شناسایی در حال انجام است و تلاش می‌کنیم یکسان سازی محیطی انجام دهیم.

فتحی گفت: به عنوان پایلوت در خیابان شهید صدوقی این کار انجام شد و با ۴۰۰ مجموعه تجاری شهر کار حذفیات را آغاز کرده و به زیباسازی شهر کمک کرده ایم.

وی افزود: در همین راستا به همه مناطق ابلاغ کرده ایم که حق نصب المان و تابلوی تبلیغاتی بدون مجوز و هماهنگی با سازمان را نخواهند داشت تا بتوانیم در گسترش آرام سازی محیطی گام برداریم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdceze8x.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما