سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 36428
فرمانده انتظامی استان قم:

پنجمین رزمایش امر به معروف و نهی از منکر در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: پنجمین رزمایش امر به معروف و نهی از منکر در استان قم فردا برگزار می‌شود.
پنجمین رزمایش امر به معروف و نهی از منکر در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی ظهر سه‌شنبه در دیدار با آیت الله العظمی علوی گرگانی با بیان اینکه گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین اهداف نیروی انتظامی است، گفت: امر به معروف یک موضوع بسیار مهم و الهی است که خداوند حفظ جامعه از انحرافات را در گرو آن می‌داند.

وی با اشاره به نعمت امر به معروف و نهی از منکر، افزود: امر به معروف و نهی از منکر هدیه‌ای الهی است که خداوند برای بندگانش به منظور دور ماندن از آسیب‌ها فراهم کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی قم با بیان اینکه اسلام اهمیت ویژه‌ای برای حفظ ارزش‌ها در جامعه قائل شده است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر زمینه سعادتمندی جامعه را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن برای برهم زدن اخلاق در جامعه برنامه ریزی گسترده‌ای داشته است که باید در برابر آن ایستادگی شود.

در قم مانع بزرگی برای گسترش فساد و برهم زدن نظم و امنیت ایجاد شده است

مجتبایی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست شیطان صفتان برای بهم ریختن ارزش‌های اخلاقی کوتاه شد، ادامه داد: در استان قم نیز مانع بزرگی برای گسترش فساد و برهم زدن نظم و امنیت ایجاد شده است.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: برای اینکه بتوانیم فضای امر به معروف و نهی از منکر را در استان قم زنده نگه داریم و از حقوق اخلاقی و دینی دفاع کنیم رزمایش‌هایی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور مراجع تقلید و علما در شهر مقدس قم مانعی برای گسترش فساد و بی بند و باری است، افزود: نیروی انتظامی برای اینکه بتواند امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نشر دهد رزمایش‌های مختلفی را برگزار می‌کند که پنجمین رزمایش امر به معروف و نهی از منکر در استان قم فردا برگزار می‌شود.

مجتبایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی قم در راستای نشر فریضه امر به معروف و نهی از منکر، افزود: نیروی انتظامی با برگزاری رزمایش‌های امر به معروف و نهی از منکر در راستای ترویج این فریضه مهم فعالیت می‌کند و با دیدارهایی که با مراجع تقلید و علما دارد برای بهتر برگزار شدن این رزمایش‌ها تلاش می‌کند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcc40q1.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما