يکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 3668
با صدور پیامی صورت گرفت؛

تجلیل آیت الله صافی گلپایگانی از میلیو‌ن ها زائر اربعین حسینی

قم نيوز : قم نیوز: حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی به مردم عراق از حضور میلیونی زایران در اربعین حسینی تجلیل كرد.
تجلیل آیت الله صافی گلپایگانی از میلیو‌ن ها زائر اربعین حسینی
به گزارش قم نیوز، وی دراین پیام بیان كرده است: به شما كه با استقبال از شهادت به دنیا اعلام موجودیت و هویت و فناناپذیر كردید و كربلا را نمایشگاه بزرگ و بی‌نظیر ایمان، استقامت، فداكاری و شجاعت به جهان معرفی نمودید و دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار ساختید، درود می‌فرستم.

این پیام حاكیست: شما با این حضور دلیرانه و بی‌باكانه در روز اربعین حسینی از حق، ایمان و وجدان انسانیت حمایت كردید و رسالت جهانی حضرت سید الشهدا(ع) را به دنیا رساندید، حكام خودكامه و عمال بیگانه را می‌كوبید و بر سر یزیدها و ابن‌زیادهای زمان فریاد می‌زنید.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: صداهای لبیك یا حسین و هیهات منا الذله شما مسلمانان عراق و عزیزانی كه از كشورهای دیگر آمده‌ بودند، صدای حق، صدای قرآن، صدای استقلال و آزادی اسلامی، صدای توحید و صدای كاینات و زمین و آسمان است.

صافی گلپایگانی دراین پیام افزوده است: چه شایسته و نیكو به وظیفه‌ ولایی و اسلامی عمل كردید،‌ شما پیاده به كربلا رفتید، اما ملائكه بال های خود را در مسیر شما می‌گسترانند، ای كاش حقیر هم این افتخار را داشتم و با پای پیاده در كنار شما با شعار لبیك یا حسین‌، خاك زیر قدم‌های شما را توتیای چشم خود می‌كردم.

پیام ادامه یافته است: حضور میلیون ها زائر عاشق كه با پای پیاده و از راه‌های دور و نزدیك، خود را به قتلگاه سید و سالار شهیدان و رهبر آزادمردان جهان رساندند، كنگره‌ا‌ی عظیم از عاشوراییان را رقم زدند و به دنیا اعلام كردند كه نام، راه و هدف حسین (ع) برای همیشه و تا دنیا باقی است، هرگز فراموش نخواهد شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: عزیزان سعادتمندی كه در بصره و نقاط دیگر در روز اربعین به دست نواصب و دشمنان انسانیت به شرف شهادت نائل آمدند، افتخاری بزرگ را برای خود كسب كردند و ان‌شاالله با مولا و رهبر خویش، حضرت سیدالشهدا (ع) محشور خواهند شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.p8xbjh8pv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما