چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 36689
با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران سراسر کشور

نمایشگاه دستاوردهای حوزه علمیه خواهران افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: نخستین نمایشگاه دستاوردهای حوزه علمیه خواهران استان قم با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در موسسه آموزش عالی معصومیه افتتاح شد.
نمایشگاه دستاوردهای حوزه علمیه خواهران افتتاح شد
به گزارش قم نیوز،‌ فاطمه محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دهه فجر و دستاوردهای مدارس علمیه خواهران که در موسسه آموزش عالی معصومیه برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه دارای ۱۸ غرفه است که ۱۴ غرفه آن به مدارس علمیه خواهران در سراسر استان قم اختصاص دارد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی حوزه‌های علمیه خواهران استان با یکدیگر و نمایش دستاوردهای علمی، فرهنگی و پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران ذکر کرد.

معاون فرهنگی مدرسه معصومیه حوزه علمیه خواهران ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه ایجاد رقابتی سالم با برگزاری این نمایشگاه ایجاد ‌رقابت سالم برای برای بالا بردن فعالیت‌های علمی و پژوهشی در ابعاد گوناگون به ویژه در بعد تبلیغی است.

وی آشنایی مدارس زیر نظر آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد و گفت: امیدواریم با این آشنایی حوزویان بتوانند در مدارس آموزش و پرورش راه پیدا کنند و بتوانند فعالیت خود را در این سنگر ادامه دهند.

محمدی بیان کرد: این نمایشگاه به همت موسسه آموزش عالی معصومیه و با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

این نمایشگاه صبح امروز با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران سراسر کشور و مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم در موسسه آموزش عالی معصومیه افتتاح شد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcb90bf.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما