دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 3679
معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور:

بار تورم قیمت کتاب از دوش طلاب برداشته شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور خواستار حمایت بیشتر وزارت ارشاد از طلاب حوزه‌های علمیه برای تهیه کتاب شد و گفت: امیدواریم با حمایت‌های ارشاد، بار تورم در حوزه کتاب از دوش طلاب حوزه‌های علمیه برداشته شود.
بار تورم قیمت کتاب از دوش طلاب برداشته شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدعلی عماد یکشنبه شب در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه اظهار داشت: این نمایشگاه مجموعه‌ای از فعالیت‌های دستگاه‌های تولیدکننده علم است که با تلاش ناشران سخت‌کوش حوزه دین شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه می‌تواند زمینه‌ای برای آشنایی طلاب با آخرین تولیدات علمی باشد، اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه ضمن اینکه سبب دسترسی آسان طلاب به منابع می‌شود برای اساتید و صاحب نظران حوزه دانش و پژوهش نیز نشانگر تحولات علمی است.

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه را اقدامی نیکو و خردمندانه دانست و ابراز داشت: علاقمندان در بازدید از چنین نمایشگاهی در فضای تحولات علمی صورت گرفته در حوزه دین، در یک بازه زمانی مشخص قرار می‌گیرند.

وی تعاملات بین معاونت پژوهشی حوزه‌های علمیه با اداره‌ کل ارشاد استان قم را خوب ارزیابی کرد و گفت:‌ در سال‌های اخیر تعاملات تعریف شده و فعالی بین معاون پژوهشی حوزه و اداره کل ارشاد استان برقرار شده و حتی زمینه‌هایی برای فعالیت و همکاری بیشتر با وزارت ارشاد هم در دوره‌های اخیر فراهم شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عماد وجود حوزه‌‌های علمیه و نشر دانش و کتاب را از مهم‌ترین مزیت‌های قم دانست و ابراز داشت: این مهم، هم برای حوزه‌های علمیه و هم برای وزارت ارشاد فرصت بسیار مناسبی است تا فعالیت‌های فی‌مابین به سرعت و با گستردگی بیشتری ارتقا پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حضور ناشران خارجی‌ را در جذاب شدن دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: با حضور ناشران خارجی در این نمایشگاه، ما در جریان تولیدات علمی که در حوزه دین در عرصه بین‌الملل اسلامی شکل می‌گیرد قرار می‌گیریم.

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور خواستار حمایت بیشتر وزارت ارشاد از طلاب حوزه‌های علمیه برای تهیه کتاب شد و تصریح کرد: امیدواریم با حمایت‌هایی که بیش از پیش ارشاد به عمل می‌آورد بار تورم در حوزه کتاب از دوش طلاب حوزه‌های علمیه برداشته شود و طلاب بتوانند منابع مورد نیاز خود را به سهولت تهیه کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.u9wrak93ypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما