شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب : 36790
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

سخنرانی دادستان کل کشور در راهپیمایی 22 بهمن قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی دادستان کل کشور در قم خبر داد.
سخنرانی دادستان کل کشور در راهپیمایی 22 بهمن قم
به گزارش قم نیوز، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات استان قم ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن که در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه بار دیگر در این روز حماسه‌ای بزرگ را خلق می‌‌کنند و در حقیقت این امر مقدمه‌ای برای انتخابات هفتم اسفند است.

وی خاطرنشان کرد: تکبیر شب ۲۲ بهمن از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید به آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد و برگزاری‌ مراسم‌های مختلف نیز در فرصت باقیمانده در دستور کار باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: هر اندازه دستاوردها و کارآمدی نظام برای مردم تبیین شود، حضور مردم پرشورتر خواهد بود.

وی از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی دادستان کل کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و افزود: امسال مانند سال‌های گذشته مسیر راهپیمایی از مسیرهای ۱۰ گانه به سمت میدان مطهری خواهد بود و سپس امت همیشه در صحنه از این میدان وارد مسیرهای خیابان اراک، بلوار بهار و خیابان ارم شده و در نهایت مسیر راهپیمایی به حرم حضرت معصومه(س) منتهی می‌شوند که دادستان کشور به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

لطفی عنوان کرد: افتخار می‌کنیم که در خدمت مردم فهیم و بصیری باشیم که حماسه آفرینند، هیچ ارگان و نهادی از آوردن امکانات خود به صحنه دریغ نکند بلکه هر آنچه در اختیار دارد، در طبق اخلاص به مردم ارائه دهد، بنابراین همه ارگان‌ها و نهادها باید در این راهپیمایی سهیم باشند.

وی عنوان کرد: اتوبوسرانی نیز در این روز می‌تواند در زمینه تردد مردم به ویژه ساکنان پردیسان ایفای نقش کند تا همشهریان بتوانند خود را به مسیرهای راهپیمایی برسانند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdce7f8x.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما