دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب : 36854
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبر داد

آماده‌باش 370 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای سرویس‌دهی در 22 بهمن

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از آماده‌باش و ارائه خدمات توسط 375 اتوبوس و مینی‌بوس در روز 22 بهمن به شهروندان خبر داد.
آماده‌باش 370 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای سرویس‌دهی در 22 بهمن
به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی در خصوص ارائه خدمات سازمان اتوبوسرانی در روز ۲۲ بهمن گفت: ضمن آذین‌بندی ساختمان ستادی و برگزاری جشن، این سازمان در بخش اتوبوس‌های ملکی و خصوصی نسبت به برگزاری باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن اهتمام داشته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: بالغ بر ۳۷۵ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در روز ۲۲ بهمن در سطح شهر فعال بوده و نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های این سازمان در حالت عادی از ۶ صبح تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب سرویس‌دهی می‌کنند، عنوان کرد: به صورت کشیک و فوق‌العاده نزدیک به ۴۰ دستگاه اتوبوس تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در سطح شهر فعال خواهند بود.

امراللهی یادآور شد: با توجه به اینکه روز ۲۲ بهمن مصادف با پنجشنبه بوده و مسیر جمکران شلوغ است تمهیدات لازم پیش‌بینی شده و سرویس‌دهی حرم به جمکران به صورت ویژه تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: با توجه به حضور پرشور مردم در راهپیمایی محدودیت‌هایی در مسیرهای پیش‌بینی شده منتهی به هسته مرکزی شهر با همکاری پلیس راهور اعمال خواهد شد.

امراللهی ادامه داد: سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در هسته مرکزی شهر به نقاط مختلف از مکان‌های میدان سعیدی، بلوار شهید منتظری، چهارراه شهدا، عمار یاسر و ابتدا خیابان ۱۹ دی و در صورت نیاز بستر رودخانه پایانه زائر در طول مراسم راهپیمایی تا اتمام مراسم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مسیر اتوبوس‌های پردیسان مانند سابق فعال بوده و مردم می‌توانند از شبکه خطوط پیش‌بینی شده تردد کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfjcdm.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما