جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : 36959
فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مهر تائیدی به سند انقلاب زد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: پس از دستور مقام معظم رهبری و توصیه مسئولان ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی امروز بار دیگر مهر تائید خود در دفاع از نظام و ارزش‌ها پای سند انقلاب زدند.
ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مهر تائیدی به سند انقلاب زد
سردار کاظم مجتبایی در گفت و گو با خبرنگار قم نیوز، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌های مختلفی دارد که سبب دلگرمی دوستداران انقلاب و نظام می‌شود و همچنین نشاط و عزت مندی ملت ایران با این حضور میلیونی ایجاد می‌شود.


فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر مقاومت ملت ایران در برابر استکبار افزود: دشمنان باید از این حضور درس گرفته و دست از دشمنی و کینه توزی های خود بردارند و بدانند که ملت ایران هیچ گاه از ارزش‌های خود عقب نشینی نمی‌کند و از دستاوردهای خود کوتاه نمی‌آید.


مجتبایی با بیان اینکه ملت ایران همواره حامی اررزش های انقلاب است، بیان کرد: مردم در مجموع باید قدر این حضور میلیونی را بدانند چون آثار و برکات زیادی برای جامعه دارد و سبب عزت مندی و اقتدار آن‌ها می‌شود.


وی گفت: پس از دستور مقام معظم رهبری و توصیه مسئولان ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی امروز بار دیگر مهر تائید خود در دفاع از نظام و ارزش‌ها پای سند انقلاب زدند.


انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcb99bf.rhb0spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما