شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 37002
فرمانده انتظامی استان قم:

جانبازان و شهدا ایثار و جانفشانی را تا سر حد کمال به نمایش گذاشته‌اند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: جانبازان و شهدا ایثار و جانفشانی را تا سر حد کمال به نمایش گذاشته‌اند.
جانبازان و شهدا ایثار و جانفشانی را تا سر حد کمال به نمایش گذاشته‌اند
به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی شهید مدافع حرم «سامانلو» و جانباز «قربانی» اظهار کرد: خانواده‌های این عزیزان به دلیل صبر و استقامت و قدم برداشتن در راه ترویج فرهنگ شهادت و حفظ ارزش‌های دین مبین اسلام، در اجر و ثواب معنوی شهدا و ایثارگران شریک هستند.

وی شهدا را مظهر ایثارگری و خانواده گرانقدرشان را نماد صبر و استقامت دانست و گفت: شهدا و خانواده معزز آنها خدمت خود را به این انقلاب و مرز و بوم انجام داده‌اند و به شایستگی و سربلندی از تمام این آزمون‌ها بیرون آمدند و حالا وظیفه کفایی ماست که به آنان خدمت کنیم تا شاید بتوانیم ذره‌ای از ایثارگری این بزرگواران را جبران کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم، خانواده شهدا را گنجینه‌های صبر و استقامت خواند و نقش آنان را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ستودنی عنوان کرد و افزود: هرچه داریم از همه آنهایی است که بر اساس اعتقاداتشان از نظام و دین دفاع می‌کنند و شهدای ایران از زمان پیروزی انقلاب تاکنون با فداکاری و ایثار خود کشور را حفظ کرده‌اند و همه آنها افتخاراتی هستند که کشور با کار و یاد آنها مقتدرانه ایستاده است.

مجتبایی بیان کرد: اگر جانفشانی و ایثار شهداء نبود در حال حاضر با حجم عظیمی از توطئه‌های دشمنان روبه‌رو بودیم و امکان نداشت آرامش امروز را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دیدار و دلجویی از خانواده شهداء و جانبازان وظیفه ماست گفت: شهداء با نثار جان خود عزت و افتخار به ما ارزانی داشتند و شهداء مدافع حرم، تربیت یافتگان خط و مکتب امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) هستند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: وظیفه ما این است به فرزندان و خانواده‌هایمان یادآوری کنیم که انقلابی که با خون شهدا به دست آمده چه تحولاتی را در مملکت به‌وجود آورده است و آبرو و عزت ما به خاطر ایستادگی ملت و در رأس آن شهدا هستند که سبب شده امروزه از این خوان بهره ببریم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcb5gbf.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما