جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : 36965
سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم:

ملی‌پوش صبای قم به مسابقات جوانان آسیا اعزام می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم از دعوت بازیکن آینده‌دار این تیم به اردوی تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان خبر داد.
ملی‌پوش صبای قم به مسابقات جوانان آسیا اعزام می‌شود
به گزارش قم نیوز، وحید نائینی اظهار کرد: تیم فوتبال امید صبای قم امسال در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور بازیکنان بسیار خوب و مستعدی دارد و به همین دلیل توانسته در دور برگشت با کسب نتایج بسیار خوب خود را به جمع تیم‌های بالای جدول رده‌بندی برساند.

وی ادامه داد: ما در شروع لیگ تا هفته‌های پایانی نیم‌فصل با مشکلات زیادی مواجه بودیم اما خوشبختانه با همت و تلاش بازیکنان و همدلی و انگیزه بالایی که آنها داشتند از شروع دور برگشت با ارائه بازی‌های بسیار خوب توانستیم عملکرد خوبی را در لیگ برتر نشان بدهیم.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم بیان کرد: تیم ما در این فصل بازیکنان بسیار خوبی دارد و از جمله مهره‌هایی که توانسته به خوبی در ترکیب تیم امید صبای قم بدرخشد و نقش بسزایی در موفقیت‌ها صبا ایفا کند، نیما داغستانی است که برای عضویت در تیم ملی جوانان کشورمان نیز برگزیده شده است.

وی یادآور شد: داغستانی بازیکن تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در سال گذشته بوده و از جمله استعدادهایی است که امسال مورد توجه علی دایی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم نیز قرار گرفت و به عضویت صبا درآمد.

نائینی بیان کرد: این بازیکن مستعد و توانمند در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عضو تیم امید صبای قم است و کادر فنی تیم ما روی این بازیکن به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی و موثر صبا در مقابل رقبای لیگ برتری حساب می‌کند.

وی عنوان کرد: داغستانی بعد از درخشش در ترکیب تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان نیز انتخاب شده و با درخششی که در مسابقات مقدماتی جوانان آسیا داشت و یکی از ارکان تیم ملی برای صعود به مرحله نهایی بود، اکنون مهره ثابت تیم ملی جوانان شده است.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم با بیان اینکه تیم ملی جوانان کشورمان خود را برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند، افزود: اردوی جدید این تیم با دعوت ۲۶ بازیکن از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال از بیست و چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به حضور نیما داغستانی ملی‌پوش تیم‌های فوتبال امید و بزرگسالان صبای قم در اردوی جدید تیم ملی، عنوان کرد: امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی از نیما داغستانی فوتبالیست تیم صبای قم در کنار ۲۵ بازیکن دیگر برای حضور در اردوی این تیم دعوت کرده است.

نائینی ابراز کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر ۱۹ سال پسران ایران از بیست و چهارم بهمن ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و داغستانی در کنار دیگر ملی‌پوشان تا بیست و نهم بهمن تمرینات مورد نظر کادر فنی تیم ملی جوانان را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciw3ap.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما