يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : 37020
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم:

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از 2 هزار داوطلب در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در روزهای 29 و 30 بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.
آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از 2 هزار داوطلب در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، امین مقومی گفت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، شهرسازی، برق، نقشه‌برداری و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اظهار کرد: در مجموع ۲ هزار و ۶۶۵ نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۹۲ نفر در مقطع کار‌شناسی، ۴۹ نفر در مقطع کاردانی و ۲۴ نفر نیز از معماران تجربی هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می‌شود و این افراد می‌توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

مقومی گفت: در رشته عمران دو آزمون محاسبه و نظارت برگزار می‌شود و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز به صورت تستی و تشریحی است.

وی ادامه داد: آزمون اجرا و نظارت در رشته‌های عمران و معماری و آزمون رشته‌های نقشه‌برداری، شهرسازی، ترافیک و آزمون حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق و نقشه‌برداری در دو نوبت صبح و عصر در روز پنجشنبه ۲۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: آزمون طراحی معماری و محاسبات عمران و آزمون رشته‌های تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی و همچنین آزمون معماران تجربی استان قم صبح روز جمعه ۳۰ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

مقومی گفت: داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می‌توانند کارت ورود به جلسه را با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشانی اینترنتی www.inbr.ir دریافت کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbggbf.rhbz5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما