سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : 37044
معاون توسعه ورزش استان قم خبر داد

تجلیل از هیئت‌های برتر ورزش قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از معرفی و تجلیل هیئت‌های برتر ورزش در سال 1394 خبر داد.
تجلیل از هیئت‌های برتر ورزش قم
به گزارش قم نیوز، روح‌الله رمضانی اظهار کرد: بیش از ۴۰ هیئت ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در حوزه‌های همگانی، قهرمانی، فرهنگی و آموزش ورزش فعالیت و توانمندی ورزش قم را در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم هر ساله در ماه منتهی به پایان سال یعنی اسفند تا پایان فروردین ماه سال جدید در جلسات مختلف با مسئولان هیئت‌های ورزشی قم برنامه‌های مختلف در تقویم سال جدید هیئت را مورد بررسی قرار می‌دهد تا ورزش قم همچنان در مسیر رشد و پیشرفت گام بردارد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: بودجه‌ای که این اداره کل به هیئت‌های ورزشی اختصاص می‌دهد بر اساس عملکردی است که آنها در حوزه‌های مختلف و بر اساس ماموریت‌هایی که بر عهده دارند، انجام می‌دهند و برای موفقیت ورزش استان تلاش می‌کنند.

وی ابراز کرد: در پایان هر سال بر اساس شاخص‌هایی که مد نظر اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد، عملکرد هیئت‌های ورزشی مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار می‌گیرد و در اردیبهشت ماه هر سال نیز هیئت‌های برتر ورزش قم معرفی و تجلیل می‌شوند.

رمضانی با اشاره به ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی قم بر اساس ۶ شاخص و محور، عنوان کرد: به همین منظور چهل و دومین جلسه کارگروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد تا در آستانه سال جدید تصمیم‌گیری در این خصوص نهایی شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ در این جلسه که با حضور رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای،‌ رئیس گروه توسعه ورزش همگانی، مسئول امور بانوان و کارشناسان معاونت ورزش در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، نحوه ارزیابی هیئت‌های ورزشی مورد بررسی و بازنگری قرار گرفت.

رمضانی افزود: با توجه به اینکه تیم‌های ملی کشورمان در ورزش‌های گروهی شانس کسب مدال جهانی و حتی آسیایی را ندارند، هیئت‌های ورزشی مربوطه در سطح استان نیز در این زمینه قادر به کسب مدال از میادین جهانی و آسیایی در مقایسه با سایر هیئت‌هایی که این بستر برای آنها فراهم است، نیستند و به همین منظور در نظر داریم نسبت به ارزیابی هیئت‌های ورزشی در محورهای مختلف اقدام کنیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه راجع به ۶ محوری که عملکرد هیئت‌های ورزشی نسبت به آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، بیان کرد: اقدامات و فعالیت فرهنگی، موفقیت در جذب منابع مالی از بخش خصوصی از جمله این شاخص‌ها به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: همچنین تلاش در زمینه اقدامات و برنامه‌های آموزشی در مباحث گوناگون، فعالیت در حوزه ورزش قهرمانی، توسعه عمومی و رفتار سازمانی محورهایی هستند که مجموعه اداره کل ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی برتر را بر اساس آنها در پایان سال ارزیابی خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchkvnx.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما