چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : 37084
طی نامه ای به فرمانداری قم:

حجت الاسلام آشتیانی اجازه درج نام و تصویرش را فقط به لیست اصولگرایان داد

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی تنها کاندیدای مشترک اصولگرایان با جامعه مدرسین در نامه ای رسمی به فرمانداری قم خواستار عدم انتشار نام و عکس خود در کنار کاندیداهای دیگر به جز نامزدهای مورد حمایت شورای اصولگرایان استان قم شد.
حجت الاسلام آشتیانی اجازه درج نام و تصویرش را فقط به لیست اصولگرایان داد
به گزارش قم نیوز، به دنبال انتشار لیست منتخبین شورای هماهنگی اصولگرایان قم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که پس از انتشار لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صورت گرفت حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی تنها کاندیدای مشترک اصولگرایان با جامعه مدرسین در نامه ای رسمی به فرمانداری قم خواستار عدم انتشار نام و عکس خود در کنار کاندیداهای دیگر به جز نامزدهای مورد حمایت شورای اصولگرایان استان قم شد.

حجت الاسلام آشتیانی که خود از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می باشند در نامه ای به سیار فرماندار قم علت این درخواست را تفاهم صورت گرفته بین کاندیداهای شورای هماهنگی اصولگرایان قم بیان نموده اند.

این درخواست حجت الاسلام آشتیانی که مردم قم همیشه از ایشان به عنوان نماینده ای خادم، با صداقت، صریح و پاک یاد می کنند به معنای مخالفت ایشان با انتشار عکس و نام وی در کنار دو کاندیدای منتخب دیگر جامعه مدرسین یعنی آقایان علی لاریجانی و علی بنایی می باشد که این اقدام حکایت از پیام مهمی دارد.

لازم به ذکر است که با توجه به انتقادات بسیاری از اصولگرایان نسبت به قرار گرفتن برخی از چهره های در لیست مورد حمایت جامعه مدرسین، برخی این اقدام حجت الاسلام آشتیانی را در این راستا تحلیل می نمایند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbagbf.rhbzwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

داود
اقای آشتیانی چه کسی شمارا خدوم . پاک با صداقت صریح میداند اصلا شما کجا هستید؟ نماینده کدام شهر بودید ؟ چرا هیچ اثری در هیچ گونه اتفاقات مجلس از شما نیست ؟ باور بفرمایید بنده به عنوان یک شهروند قمی نمیدانستم شما نماینده قم هستید