پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : 37109
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم تاکید کرد

لزوم رفع مشکلات دستگاه‌های امدادی در جاده گرمسار

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم از نبود نمازخانه مناسب در جاده گرمسار یاد کرد و گفت: برای دستگاه‌های امدادی مشکلات مختلفی در جاده گرمسار وجود دارد که امیدواریم با توجه مسئولان استانی بتوانیم آنها را برطرف کنیم.
لزوم رفع مشکلات دستگاه‌های امدادی در جاده گرمسار
به گزارش قم نیوز، محسن اروجی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه وضعیت ایمنی پارکینگ زائر بررسی می‌شود، اظهار کرد: جلسات متعدد آموزشی برای خادمان حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود تا بتوانیم در صورت نیاز از ظرفیت‌ آنها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، تصریح کرد: مسافرانی که در مدارس اسکان می‌یابند باید از آدرس محل خود آگاهی مناسبی داشته باشند تا بتوانند در مواقع نیاز به دستگاه‌های امدادی نشانی‌های درست را اعلام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم از نبود نمازخانه مناسب در جاده گرمسار یاد کرد و افزود: برای دستگاه‌های امدادی مشکلات مختلفی در جاده گرمسار وجود دارد که امیدواریم با توجه مسئولان استانی بتوانیم آنها را برطرف کنیم.

اروجی با بیان اینکه نیروهای امدادی استان قم دوره‌های تخصصی لازم را برای امدادرسانی در مواقع بحران سپری کرده‌اند، یادآور شد: دستگاه‌های امدادی از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه به صورت مستمر آماده خدمات‌رسانی به زائران هستند.

وی به رسالت هر یک از دستگاه‌های امدادی استان اشاره کرد و یادآور شد: همکاری و هماهنگی مناسبی میان این دستگاه‌ها وجود دارد که امیدواریم با تکیه بر ظرفیت آنها در حواث نوروزی امسال کم‌ترین تلفات را داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjhvet.uqeayzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما