پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۰
کد مطلب : 37107
دبیر کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم:

دستگاه‌ها باید از نقشه‌های شهری شهرداری استفاده کنند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم گفت: با توجه به اینکه تغییرات شهری توسط شهرداری انجام می‌شود، دستگاه‌های مختلف باید از نقشه‌های مطلوب شهرداری استفاده کنند تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.
دستگاه‌ها باید از نقشه‌های شهری شهرداری استفاده کنند
به گزارش قم نیوز، وحید مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائران استانداری برگزار شد، با بیان اینکه امدادخودروها مشکلاتی را برای زائران ایجاد کرده‌اند، تصریح کرد: نوروز امسال ساماندهی مناسبی توسط کمیته مشخصی انجام می‌شود تا امدادخودروها مشکلاتی برای زائران ایجاد نکنند.

وی از تهدیدات محدوده رودخانه قمرود یاد و اضافه کرد: با توجه به این تهدیدات در صورتی که پارکینگ‌های مرکزی شهر پر شود از پارکینگ‌های محدوده رودخانه استفاده می‌شود.

دبیر کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم با اشاره به اینکه برای ترافیک پنجشنبه آخر سال برنامه‌های مشخصی در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: امسال با توجه به اینکه مشکلات بسیاری در حوزه ترافیک خواهیم داشت، دستگاه‌های اجرایی باید هماهنگی بیشتری داشته باشند.

وی آماده‌سازی دوربین‌های ترددشمار و افزایش آنها را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: در کیلومتر ۴۰ محور قم گرمسار شبکه‌های مخابراتی آنتن نمی‌دهند به همین علت مردم نمی‌توانند در این محدوده ارتباط تلفنی داشته باشند که شرکت مخابرات رفع این مشکل را پیگیری می‌کند.

مقدم با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی نباید ستاد و چادرهای خود را در عوارضی قم تهران نصب کنند، تصریح کرد: این امر سبب افزایش ترافیک در این محوطه می‌شود، دستگاه‌ها باید به دنبال ایجاد ستادها در نقاط دیگر به ویژه عوارضی قم-کاشان باشند.

وی تدوین نقشه شهری را یکی از رسالت‌های شهرداری قم برشمرد و عنوان کرد: با توجه به اینکه تغییرات شهری توسط شهرداری انجام می‌شود دستگاه‌های مختلف باید از نقشه‌های مطلوب شهرداری استفاده کنند تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchqznx.23nqvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما