پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب : 37106
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم:

ممنوعیت نصب چادر خواب در نوروز افزایش می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: پدیده نصب چادر خواب در سطح شهر مناسب نیست و در نقاط دیگری محل اسکان برای مسافران تعیین می‌شود به همین علت دایره ممنوعیت این اقدام در شهر افزایش می‌یابد.
ممنوعیت نصب چادر خواب در نوروز افزایش می‌یابد
به گزارش قم نیوز، سیدامیر سامع ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائران استانداری برگزار شد، با بیان اینکه شهر قم در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی خاصی قرار دارد، اظهار کرد: مسافران با حضور در شهر قم باید به این نتیجه برسند که مسئولان استانی و شهری برای آنها بسترهای مناسب رفاهی را ایجاد کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان شهری تجربیات مناسبی نسبت به مشکلات موجود در سطح شهر دارند، تصریح کرد: جلسات آسیب‌شناسی خدمات شهری طی سال‌های گذشته برگزار شده است تا بتوانیم در سال آینده به دستاوردهای مناسب‌تری در این حوزه برسیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ایجاد ستادهای هدایت و اسکان با حضور نیروهای دستگاه‌های مختلف در ورودی‌های شهر قم برای اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی یکی از نیازهای شهری قم است.

وی جمع‌آوری اطلاعات و یکسان‌سازی نقشه‌های شهری را از برنامه‌های نوروز ۹۵ خواند و تصریح کرد: باید جانمایی مشخصی برای ستادهای نوروزی انجام شود تا مشکلات ترافیکی در استان افزایش پیدا نکند.

سامع به وضعیت کنونی پارکینگ و بلوار زائر اشاره کرد و ادامه داد: تخلیه ضروری این بلوار حداقل نیازمند ۲۴ ساعت وقت است، در بارش مهرماه ماشین‌های پارک شده بسیاری در این بلوار نبود به همین علت توانستیم طی یکساعت این محدوده را تخلیه کنیم؛ باید سیستم‌های اطلاع‌رسانی مناسبی برای بلوار زائر در نقاط نزدیک این بلوار به ویژه حرم مطهر حضرت معصومه (س) ایجاد شود تا بتوانیم در مواقع نیاز از آنها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیما باید به صورت مستمر اطلاع‌رسانی‌های لازم را برای مسافران نوروزی انجام دهد، گفت: پدیده چادر خوابی در سطح شهر مناسب نیست و در نقاط دیگری محل اسکان برای مسافران تعیین می‌شود به همین علت دایره ممنوعیت این پدیده در شهر افزایش می‌یابد که امیدواریم نیروی انتظامی در این راستا مشارکت مناسبی داشته باشد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcg3q9w.ak9uz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما