شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۵
کد مطلب : 37148
دایی:

اشتباهات فردی کمر تیم را شکسته است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی صبای قم با بیان اینکه اشتباهات فردی کمر تیم را شکسته است، گفت: داور یک پنالتی را برای ما نگرفت که می‌توانست مسیر بازی را تغییر دهد.
اشتباهات فردی کمر تیم را شکسته است
به گزارش قم نیوز، علی دایی امشب در نشست خبری پس از بازی صبای قم و استقلال خوزستان، گفت: شاهد بازی سخت و پایاپایی بودیم، چراکه هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند و هیچ تیمی برای تساوی تلاش نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه صبا در نیمه اول از استقلال خوزستان بهتر بازی کرد، افزود: نیمه اول در اختیار ما بود اما شرایط مسابقه در نیمه دوم پایاپای شد و با زدن گل اول باز هم روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

سرمربی صبای قم با تأکید بر اینکه اشتباهات فردی کمر تیم را شکسته است، تصریح کرد: از برخی از بازیکنان، کمکی در بازی ندیدم در حالی که باید بازیکنان به تیم کمک کنند.

وی با بیان اینکه کارت قرمز بی‌مورد سرنوشت و نتیجه تلاش تیم را عوض می‌کند، افزود: داور خطای بازیکنان استقلال را سریع سوت می‌زد اما برای ما این‌طور نبود، آیا اگر خطای اسلامی در محوطه اتفاق می‌افتاد داور نمی‌گرفت.

دایی با تأکید بر اینکه اگر خوش‌شانس بودیم پیروز میدان می‌شدیم، خاطرنشان کرد: در مقابل تیم اول جدول نمایش بدی نداشتیم اما برای پیروزی باید بیشتر تلاش کنیم.

وی یادآور شد: متأسفانه مهاجم گلزن شش‌دانگ در تیم نداریم و زمان را از دست داده و نمی‌توانیم بازیکن جدید جذب کنیم و هرچه برای حفظ توپ در خط حمله پس از گل تذکر دادم نتیجه‌ای نگرفتیم.

سرمربی صبای قم نخستین وظیفه فوتبالیست را آرامش دانست و افزود: به نظر من کارت زرد اول اوسانی بی‌مورد بود و در کارت دوم نیز داور منتظر یک اتفاق کوچک بود تا با سخت‌گیری اوسانی را اخراج کند.

وی گفت: در اوج حملات ۱۰ نفره شدن به تیم ما ضربه زد، این در حالی بود که دروازه‌بان استقلال بازیکن ما را زد اما اخطاری از طرف داور نگرفت.

دایی با اشاره به صحنه کرنر پایان بازی افزود: داور در این صحنه یا باید خطای مهاجم ما را می‌گرفت یا ضربه آغاز بازی را اما کرنر گرفت در صورتی که اگر پنالتی می‌گرفت روند بازی تغییر می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر که شکست نخوردیم اما برای ادامه مسابقات باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا با همکاری و همراهی به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcc4sq1.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما