شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : 37169
فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد

قرارگاه امام علی(ع) عهده‌دار تامین امنیت انتخابات در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به تشکیل قرارگاه امام علی(ع) برای تامین امنیت انتخابات در قم گفت: پلیس قم با حداکثر ظرفیت خود امنیت انتخابات هفتم اسفند ماه راه تامین می‌کند.
قرارگاه امام علی(ع) عهده‌دار تامین امنیت انتخابات در قم
به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه امسال، از راه‌اندازی قرارگاه امام علی(ع) برای تامین امنیت همه جانبه انتخابات خبر داد.

وی با بیان اینکه پلیس قم با حداکثر ظرفیت خود تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارد، گفت: پلیس با بهره گیری از تمام ظرفیت خود در بخش‌های اطلاعاتی، انتظامی و حفاظتی وارد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو تصریح کرد: پلیس در انتخابات کاملاً فراجناحی عمل خواهد کرد و طبق قانون به وظیفه خود عمل کرده و سعی می‌کند با رفتارش هر گونه شائبه سیاسی را کنار بزند.

وی گفت: قرارگاه امام علی(ع)هفته‌ای دو نوبت تشکیل جلسه داده و مسائل مربوط به انتخابات را بررسی می‌کند.

مجتبایی با بیان اینکه تمام رای دهندگان و نامزدهای انتخاباتی برای ما محترم هستند تاکید کرد: سعی بر این است فضای امن و آرامی را برای تبلیغات نامزدهای انتخابات چه در حوزه مجلس خبرگان و چه در حوزه مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم.

مجتبایی افزود: ارتباط تعریف شده و معنا داری بین پلیس و سایر دستگاه‌های امنیتی وجود دارد و سعی خواهد شد که با هم افزایی و هماهنگی بین نهادهای امنیتی بهتر از گذشته عمل کرده و امیدوار هستیم انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم را در کل کشور از جمله استان قم شاهد باشیم.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: قرارگاه امام علی(ع) بعد از انتخابات نیز استمرار داشته و با عضویت معاونان صدا، سیما، اخبار و اطلاعات صدا و سیمای مرکز قم و تعدادی از مسئولان رسانه‌ای استان با محوریت موضوع نظم اجتماعی پیرامون ایام فاطمیه، چهارشنبه آخر سال و نوروز ۹۵ نیز فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcf1ydm.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما